کد خبر: ۴۷۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
از بدهی دانشجویان انگلیسی تا فرار بانک های آمریکایی از پرداخت وام
تجارت آنلاین: وام چین به روسیه تحت تحریم، فشار بر روی بانکهای وام دهنده در آمریکا، توافق تجاری ژاپن و اتحادیه اروپا و فشار بدهیهای دانشجویان انگلیسی از جمله مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های روز چهارشنبه دنیا هستند.
*وام چین به روسیه تحت تحریم – فایننشال تایمز
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در دیدار با همتای چینی خود به توافق رسید تا از این کشور 11 میلیارد دلار وام دریافت کند. کشور و شرکت های روسی به دلیل بحران اوکراین و الحاق کریمه به روسیه تحت تحریم کشورهای غربی هستند.کمک های مالی چین به روس ها اجازه رشد بیشتر خواهد داد.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*فشار بر روی بانکهای وام دهنده در آمریکا – وال استریت ژورنال
بانک ها همچنان با چالش وام و نرخ بهره کم روبرو هستند. آمار نشان می دهد که در نیمه دوم سال 2018 میزان ارائه وام بانکی به بخش های تجاری و صنعتی  پایین تر از سطح انتظار بوده است.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*توافق تجاری ژاپن و اتحادیه اروپا- نیویورک تایمز

همزمان با سفر دونالد ترامپ به اروپا و پیش از برگزاری نشست گروه 20، اتحادیه اروپا با ژاپن شرایط توافقی تجاری را بررسی و اعلام کردند.اتحادیه اروپا اعلام کرده که شرایط تجاری این توافق سیاسی تجاری روز پنجشنبه اعلام خواهد شد. دونالد ترامپ که مخالف قراردادهای تجارت آزاد هست در روزهای ابتدای روی کار آمدن از قرارداد تجارت آزاد آسیا پاسیفیک خارج شد.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*فشار بدهی های دانشجویان انگلیسی – گاردین

بدهی دانشجویان خانواده های فقیر انگلیس که 40 درصد وام های دانشجویی را به خود اختصاص می دهند امسال به 57 هزار پوند می رسد.براساس تحقیقات ارائه شده از بین بردن توازن وام دانشجویی به این قشر فقیر بیشترین صدمه را می زند.تغییرات سیاسی بین نخبگان دانشگاهی و احزاب سیاسی در افزایش بدهی ها تاثیرگذار خواهد بود.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار