کد خبر: ۴۸۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان
تجارت آنلاین: ترامپ با چالش دخالت روسیه در انتخابات روبروست، جشن پیروزی در موصل، بازرسان بین المللی به دنبال ابزار جاسوسی در مکزیک و ترزا می به دنبال جذب ایده های حزب کارگر از جمله مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های روز دوشنبه جهان هستند.
*ترامپ با چالش دخالت روسیه در انتخابات روبروست – فایننشال تایمز
با اشاره های مجدد به احتمال دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهور آمریکا در حاشیه نشست جی 20، منتقدان ترامپ بار دیگر بدبینی خود را نسبت به نقش روسیه در انتخابات ابراز کردند. دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پس از بازگشت از هامبورگ به واشنگتن اعلام کرد که وقت آن است که دیگر به این موضوع اشاره نشود. ترامپ در نشست جی 20 از ولادیمیر پوتین درباره دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا سئوال کرد و رئیس جمهور روسیه نیز این اتهام را رد کرد.
از جاسوسی در مکزیک تا جشن پیروزی در موصل

*جشن پیروزی در موصل – وال استریت ژورنال
پس از 8 ماه درگیری خونین میان ارتش عراق با نیروهای تروریستی داعش، حیدر العبادی نخست وزیر عراق پیروزی کامل نیروهای عراقی در شهر موصل را اعلام کرد و نیروهای پلیس فدرال عراق پرچم کشور را در موصل به اهتزاز درآوردند .
از جاسوسی در مکزیک تا جشن پیروزی در موصل

* بازرسان بین المللی به دنبال ابزار جاسوسی در مکزیک – نیویورک تایمز
تیمی از بازرسین بین المللی برای بررسی پرونده جاسوسی از دولت مکزیک از مخالفان و خبرنگاران به این کشور آمدند. رسوایی استفاده از ابزار حرفه ای جاسوسی باعث انتقادات شدیدی شده است و دولت وعده بررسی و تحقیق را داده است.تیم بازرسان همچنین ارتباط ناپدید شدن دانشجویان مکزیکی با جاسوسی دولت را بررسی خواهند کرد.
از جاسوسی در مکزیک تا جشن پیروزی در موصل

*ترزا می به دنبال جذب ایده های حزب کارگر- گاردین
ترزا می نخست وزیر انگلیس به دنبال یافتن ایده های سیاست گذاری از حزب کارگر کمک خواست. درحالی که گمانه زنی درباره توطئه هم حزبی های نخست وزیر در حزب محافظه کار شنیده می شود. نخست وزیر انگلیس در اقدامی قصد دارد تا با تقویت روابط و دعوت از رهبر حزب کارگر برای تبادل نظر درباره سیاست گذاری موقعیت خود را تقویت کند.
از جاسوسی در مکزیک تا جشن پیروزی در موصل
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار