کد خبر: ۴۸۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴
مدیرعامل بانک دی در راستای تکریم ذی‌نفعان با خانواده شهید شاهجویی دیدار کرد.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک دی، محمدرضا قربانی ضمن حضور در منزل شهید علیرضا شاهجویی از شهدای هشت سال دفاع مقدس با والدین این شهید والا مقام دیدار و گفت‌وگو کرد.
مدیرعامل بانک دی در این دیدار، ضمن دلجویی از مادر و پدر شهید علیرضا شاهجویی اظهار كرد: ما آرامشی را که امروز در کشور داریم مدیون دلاوری‌های جوانانی همچون فرزند شما هستیم که جان بر کف برای دفاع از خاک ایران به جنگ با دشمن رفته و بی هیچ‌گونه چشم داشتی از این مرز و بوم دفاع کردند.
وی در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری (مد ظلله العالی) در خصوص حفظ راه شهیدان تصريح كرد: تداوم راه و هدف شهیدانمان بر همه واجب و ضروری است و نبايد فراموش کنیم كه برای حفظ دین اسلام و خاک ایران، خون پاک جوانانمان را اهدا کرده‌ایم لذا مسئولیت خطیری بر دوش همه ماست.
در این دیدار که با همراهی احمد حشمی پور، مشاور مدیر عامل و سرپرست اداره کل حوزه هیات عامل انجام شد با اهدای لوح تقدیر از خانواده شهید علیرضا شاهجویی تقدیر شد.
علیرضا شاهجویی در سن 18 سالگی علی رغم قبولی در دانشگاه صنعتی شریف، دفاع از میهن را به تحصیل ترجیح داد و به کارزار رفت و در گردان زهیر در عملیاتی که در شهر مائوت عراق انجام گرفت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نام:
ایمیل:
* نظر: