کد خبر: ۴۸۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در ايلام با فرمانده نيروي انتظامي و فرمانده سپاه اميرالمومنين(ع) استان ديدار و گفتگو نمود.
مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در حاشيه بازديد از شعب استان ايلام با سردار نورعلي ياري فرمانده نيروي انتظامي و سردار حسيني فرمانده سپاه اميرالمومنين(ع) استان ديدار و گفتگو نمود.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، مرتضی اکبری با اشاره به استقبال هموطنان از خدمات و طرح هاي تسهيلاتي اين بانک بيان داشت: بانک قرض الحسنه مهر ايران با رويكرد مناسب خود طي يك دهه فعاليت در زمينه قرض الحسنه و مسئوليت هاي اجتماعي جايگاه ويژه اي در ميان اشخاص حقيقي و حقوقي پيدا نموده است.
وی افزود: کارکنان نیروی انتظامی و سپاه پاسداران از بهترين افراد جامعه هدف بانک مي باشند. اين بانک در راستاي اجراي منويات مقام معظم رهبري و سياست‌هاي دولت تدبير و اميد و نيز نقش‌آفريني موثر نيروي انتظامي و سپاه پاسداران در حفظ امنيت كشور، در تلاش است تا با امكانات در اختيار خود به ارائه خدمات بانكي با هدف تأمين نيازهاي مالي اين نيروها اقدام كند. 
در ادامه، سردار یاری فرمانده نیروی انتظامي و سردار حسيني فرمانده سپاه اميرالمومنين(ع) استان ايلام نيز از خدمات شايسته بانک قرض الحسنه مهر ايران تقدير و تشکر نموده و گسترش تعاملات بانکي دوجانبه با هدف ترويج فرهنگ قرض الحسنه و خدمات بانکداري اسلامي را خواستار شدند.

نام:
ایمیل:
* نظر: