کد خبر: ۴۸۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از شعبه ١٥ تهران در روز تامین اجتماعی بازدید کرد
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی همزمان با روز تامین اجتماعی (٢٥ تیرماه) از شعبه ١٥ تهران بازدید و این روز را به کارکنان و مراجعان تبریک گفت.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر نوربخش از بخشهای مختلف شعبه ١٥ تهران بازدید و با کارکنان دیدار و گفتگو کرد و همچنین دستور پیگیری برای حل مسائل مراجعان را صادر کرد.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی پس از بازدید در جلسه ای با روسا و کارکنان شعبه ١٥  تهران حضور یافت و در این جلسه ضمن تبریک هفته تامین اجتماعی به کارکنان اظهار امیدواری کرد با استقرار دولت دوازدهم شاهد توسعه خدمات این سازمان باشیم.
دکتر نوربخش با بیان اینکه در حوزه فناوری اطلاعات در سازمان تامین اجتماعی فعالیت های گسترده ای انجام شده است، گفت: آینده بهتری در این زمینه برای سازمان تامین اجتماعی پیش بینی می شود.
وی با اشاره به شعار امروز از هفته تامین اجتماعی با عنوان" تامین اجتماعی، خلاقیت کارکنان ورضایت مخاطبان" اظهار داشت: خلاقیت نیروها از عوامل توسعه سازمانی است و مدیریت سازمان ها موظف به آماده سازی شرایط برای شکوفایی استعداد ها و نوآوری کارکنان هستند تا با ایجاد نظام بهره وری و انگیزشی و افزایش رضایتمندی کارکنان شاهد رشد رضایتمندی مخاطبان نیز باشیم.
دکتر نوربخش با بیان اینکه مخاطبان سازمان تامین اجتماعی از اقشار زحمتکش جامعه هستند، گفت: برای جلب رضایت و کاهش دغدغه های آنها تلاش می کنیم.
مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ نیز در این جلسه با بیان اینکه طی سالهای اخیر تصمیمات و اقدامات مدیریتی خلاقانه ای را شاهد بودیم، گفت: به روز کردن حوزه های فناوری اطلاعات از جمله اقدامات مهم این سازمان بوده و موج دوم گسترش آی تی در این سازمان آغاز شده است.
ناهید حیدری افزود:  همچنین نگاه ویژه ای به منابع انسانی در سازمان تامین اجتماعی حاکم شده است.
وی اظهار داشت:  ٢ شعبه تامین اجتماعی به کارفرمایان در تهران خدمات ویژه ارائه می کنند و در روزهای آینده نیز ٣ شعبه در این راستا اضافه می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: