کد خبر: ۴۸۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱
از مشکل آبهای آلوده ژاپن تا تمدید وضعیت اضطراری در ترکیه
تجارت آنلاین: افزایش بیخانمان ها در کنار دیزنی لند، تمدید وضعیت اضطراری در ترکیه، ریختن آبهای آلوده به اقیانوس و اعلام برنامه های اصلاحات مالی در چین از جمله مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های روز یکشنبه دنیا هستند.
*افزایش بیخانمان ها در کنار دیزنی لند – لس آنجلس تایمز
افزایش جمعیت بی خانمان ها دراطراف دیزنی لند باعث شکایت بسیاری شده است. این امر باعث شده تا 20 نیمکت اتوبوس که محل زندگی آنها است از سوی شهرداری جمع آوری شود.این موقعیتی است که در اورنج کانتی نیز روبه افزایش است و جمعیت بی خانمان به 15هزار نفر رسیده است.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*تمدید وضعیت اضطراری در ترکیه – حریت
همزمان با اولین سالگرد کودتای نافرجام در ترکیه ، نخست وزیر این کشور از تمدید وضعیت اضطراری تا 3 ماه دیگر خبر داد. بنعلی یلدیریم در سخنرانی خود در پارلمان ترکیه با اعلام این امر گفت نیروهای نظامی ترکیه درمقایسه با سال گذشته بسیار قدرتمند شدند.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*ریختن آبهای آلوده به اقیانوس – ژاپن تایمز
شرکت توکیو الکتریک تصمیم گرفته تا آب تریتیوم آلوده در نیروگاه هسته ای فوکوشیما را در اقیانوس بریزد امری که با مخالفت های یکی از وزرای کابینه ژاپن روبرو شد که معتقد است این امر باعث مشکل برای ماهیگیران در منطقه فوکوشیما خواهد شد.دولت ژاپن هنوز درباره چگونگی از بین بردن آب آلوده در نیروگاه اتمی فوکوشیما روبرو هستند که پس از زلزله سال 2011 رخ داد.  
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*اعلام برنامه های اصلاحات مالی در چین – چاینا دیلی
طرح اصلاحات مالی با هدف پیشبرد بخش اقتصادی در چین اعلام شد.در این طرح تاکیید شده است که برای بهبود بخش مالی و ارائه خدمات به اقتصاد واقعی باید با خطرهای مالی و اصلاحات عمیق مالی روبروشد. بخش مالی همچنین باید خدمات و کیفیت خود را بهبود بخشد و منابع را در بخش های ضعیف بیشتر کند.سرمایه گذاری در بخش زیرساخت ها نیز از اولویت های این طرح خواهد بود.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان
 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار