کد خبر: ۴۸۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹
جزییات همایش رسمی الکامپ اعلام شد:
نخستین همایش رسمی الکامپ با عنوان «آینده اقتصاد فناوری اطلاعات» یکم مردادماه، برگزار می‌شود.
 
ستاد خبری الکامپ 23- محمد علی ملایی دبیر همایش «آینده اقتصاد فناوری اطلاعات» در این باره گفت: برای نخستین بار تصمیم گرفته شده است که یک همایش تخصصی و رسمی در نمایشگاه الکامپ برگزار شود
وی افزود: این همایش با حمایت سازمان فناوری اطلاعات و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در روز سوم برپایی نمایشگاه الکامپ برگزار می‌شود.
ملایی با بیان این که این همایش با حضور مقامات ارشد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیران ارشد بخش خصوصی حوزه فاوا برگزار می‌شود گفت: ریاست همایش برعهده مهندس ناصرعلی سعادت رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور قرار گرفته است.
دبیر همایش «آینده اقتصاد فناوری اطلاعات» گفت: این همایش در 8 محور تجارت الکترونیکی، اینترنت، اپلیکیشن، استارتاپ، اپراتورها، بیگ دیتا، امنیت و شبکه برپای شده و قرار است تعدادی از مدیران عامل شرکت‌های مطرح حوزه فاوا، در پنل‌های تخصصی درباره آینده اقتصاد فناوری اطلاعات در حوزه فعالیت تخصصی‌شان، بحث و گفت‌وگو کنند.
وی با بیان این که این همایش می‌تواند چشم‌اندازی از وضعیت فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور را ترسیم کند گفت: مخاطب این همایش فعالان و متخصصان حوزه فاوا هستند.
ملایی با بیان این که مهلت ثبت‌نام در این همایش روز چهارشنبه 28 تیرماه به پایان می‌رسد گفت: علاقه‌مندان به سه روش می‌توانند در این همایش حضور یابند که یکی حضور رایگان، دیگری درخواست دریافت مدرک شرکت در همایش از سازمان فناوری اطلاعات و روش آخر به عنوان حامی مالی و اسپانسر رویداد است.
براساس این گزارش علاقه مندان جهت ثبت نام می‌توانند به سایت DANAC.IR اقدام کنند. همینطور متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های دبیرخانه همایش 88948784 -021 الی 5 تماس حاصل کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: