کد خبر: ۴۸۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹
چه کسانی جلوی اردوغان می ایستد؟!
تجارت آنلاین: راجر فدرر برای هشتمین بار برنده تنیس ویمبلدون شد، سرمایه گذاری چین در بنادر خارجی جهان، بازشدن درهای قطر باعث خشم همسایه ها و چه کسی جلوی اردوغان را خواهد گرفت از جمله مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های روز دوشنبه دنیا هستند.
*راجر فدرر برای هشتمین بار برنده تنیس ویمبلدون شد – وال استریت ژورنال
راجر فدرر 35 ساله با پیروزی بر مارین چیلیچ برای هشتمین بار قهرمان بازیهای تنیس ویمبلدون شد. فدرر با این پیروزی به تنها تنیس باز مرد جهان تبدیل شد که برای هشت بار این مسابقات را برنده شده است.این نوزدهمین پیروزی فدرر در مسابقات تنیس جهان است.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*سرمایه گذاری چین در بنادر خارجی جهان- فایننشال تایمز  

درحالیکه چین برای اصلاح روند اقتصادی خود تلاش می کند میزان سرمایه گذاری این کشور درجهان روبه افزایش است. در سال گذشته خرید بنادر خارجی توسط چین به 20 میلیارد دلار رسیده است. پکن حتی در تلاش است تا بنادر و راههای آبی مسیر قطب شمالی را خریداری کند تا قدرت دریایی خود را افزایش دهد با این هدف سرمایه گذاریهای خود را دوبرابر کرده است. بیشتر بنادر چین جزئی از طرح کمربندی جاده ابریشم است که چین توانسته پیروزی دیپلماتیکی را در بازار آزاد در کشورهای آسیایی و اروپایی برای خود به دست آورد.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*بازشدن درهای قطر باعث خشم همسایه ها –نیویورک تایمز
رویکرد باز قطر از دیگر کشورها باعث شده تا همسایه هایش در خاورمیانه اقدام به مانور دیپلماتیک دهند. بیش از یک ماه پیش چهار کشور عربی قطر را تحریم هوایی ، زمینی ، دریایی کردند تا دوحه سیاست های خارجی خود را رها کند. تاکنون محاصره نتیجه ای نداشته و بحران بدتر شده است.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*چه کسی جلوی اردوغان را خواهد گرفت؟ - لیبراسیون
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در عملکردی تازه یک هفته مراسم کودتای نافرجام را ترتیب داده تا قدرت خود را بیشتر نشان دهد. این مراسم در استانبول نشانگر میزان فشار دولت است. در طول یک سال از وقوع کودتا در ترکیه، حدود 50 هزار نفر بازداشت و بیش از 100 هزار نفر از کار خود اخراج شده‌اند.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار