کد خبر: ۴۸۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان
تجارت آنلاین: آغاز دور جدید مذاکرات برگزیت، احتمال کودتای نمایندگان علیه نخست وزیر انگلیس و کاهش تعرفه تجاری قرارداد نفتا اولویت ترامپ از جمله مهمترین تیترهای صفحه نخست روزنامه های روز سه شنبه دنیا هستند.
*آغاز دور جدید مذاکرات برگزیت-  وال استریت ژورنال
دور دوم مذاکرات خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا با حضور وزیر برگزیت در بروکسل آغاز به کار کرد و این دور از گفت‌وگوها چهار روز ادامه می‌یابد. یک ماه پس از اولین دیدار دیوید دیویس،‌ وزیر برگزیت بریتانیا و میشل بارنیه، مذاکره‌کننده ارشد اتحادیه اروپا در برگزیت دو طرف مجددا دیدار می‌کنند. انتظار می‌رود میشل بارنیه فرانسوی دیویس را برای پذیرش تعهدات مالی قابل توجه لندن تحت فشار قرار دهد و جزئیات بیشتری درباره سایر پیشنهادات ارائه کند.
کودتای نمایندگان مجلس علیه نخست وزیر انگلیس

*احتمال کودتای نمایندگان علیه نخست وزیر انگلیس – گاردین
احتمال کودتای نمایندگان حزب حاکم محافظه کار علیه خانم ترزا می نخست وزیر انگلیس در پاییز وجود دارد. نمایندگان حزب محافظه کار قصد جابجایی نخست وزیر را پس از تعطیلات تابستانی دارند. این درحالی است که ترزا می سعی دارد تا در مذاکرات برگزیت قدرت خود را حفظ کند و به کابینه دستور داده تا درباره جزئیات مذاکرات مطلبی درز نکند.
کودتای نمایندگان مجلس علیه نخست وزیر انگلیس

*کاهش تعرفه تجاری قرارداد نفتا اولویت ترامپ – فایننشال تایمز
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا قصد دارد تا کسری تجاری قرارداد نفتا را کاهش دهد. این قرارداد تجاری بین سه کشور کانادا، آمریکا و مکزیک در زمان بیل کلینتون ایجاد شد. در دوره ترامپ دور تازه از سیاست حمایتگرایانه آمریکایی شروع شده است که به شهروندان آمریکایی وعده بازگشت مشاغل تولیدی را داده است.
کودتای نمایندگان مجلس علیه نخست وزیر انگلیس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار