کد خبر: ۴۸۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
در مجمع عمومی سالیانه شرکت زامیاد اعلام شد؛
مدیر عامل شرکت زامیاد در جمع سهامداران این شرکت گفت: زامیاد توانسته است با تحقق اهداف خود در زمینه تولید و فروش انواع خودروهای تجاری سبک و سنگین، جایگاه خود را در بین خودروسازان کشور ارتقاء دهد.
  
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از سایپا نیوز، فریدون حمیدی در مجمع عمومی سالیانه شرکت زامیاد ضمن بیان مطلب فوق افزود: این شرکت در سال گذشته توانست با تولید بیش از ۲۷ هزار دستگاه خودرو تجاری، ضمن افزایش ۱۸ درصدی تولید نسبت به مدت مشابه سال قبل، سهم ۳۰ درصدی از تولید خودروهای تجاری کشور را بدست آورد.

وی ادامه داد: این افزایش تولید در شرایطی بدست آمد که رشد تولید کل خودروهای تجاری در کشور کمتر از ۹ درصد بوده و علیرغم برخی موانع و مشکلات توانستیم برنامه های استراتژیک خود را در تمامی حوزه ها از قبیل تولید و فروش پیاده سازی نماییم.

حمیدی در ادامه به وضعیت فروش شرکت زامیاد اشاره و خاطر نشان کرد: در این حوزه نیز با ارائه شرایط متنوع و منعطف برای خریداران محصولات زامیاد توانستیم به رشد ۲۲ درصدی به لحاظ تعداد و رشد ۳۵ درصدی به لحاظ ریالی دست یابیم.

مدیر عامل شرکت زامیاد با تاکید بر افزایش سبد محصولات این شرکت در سال جاری یادآور شد: در سال جاری علاوه بر تولید وانت های زامیاد و پادرا، محصولات مسافری ون و مینی بوس، کامیون کشنده، باری، کمپرسی و کامیونت را به بازار عرضه خواهد کرد.

گفتنی است، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت زامیاد با حضور دکتر جمالی مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا، مدیر عامل، اعضای هیئت مدیره شرکت زامیاد، حسابرس قانونی، نماینده سازمان بورس، نمایندگان سهامداران حقوقی و جمعی از سهام داران حقیقی روز یکشنبه ۲۵ تیرماه جاری در مرکز همایش های پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.

در خاتمه پس از ارائه گزارشات از طرف حسابرس مستقل و بازرس قانونی و هیات مدیره، سهامداران صورت های مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۹۵ را تصویب کردند. سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس قانونی و روزنامه رسمی جهت درج آگهی برای سال ۹۶ با اکثریت آرا تصویب شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: