کد خبر: ۴۸۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵
محمد هادی کمالیان رئیس اتحادیه فرش ماشینی با اعلام این خبر افزود: برای برگزاری این نمایشگاه مطالعات بسیاری انجام شد تا بطور کامل منافع تولید کنندگان و توزیع کنندگان فرش تامین شود.
وی بااشاره به نمایشگاه شهر آفتاب خاطر نشان کرد: نمایشگاه فرش مورد توجه بسیاری از مردم است که علاوه بر فعالین این حوزه از این رویداد بازدید می کنند و وجود امکانات مترو و پارکینگ و عدم وجود ترافیک بر جذابیت این نمایشگاه خواهد افزود.
 
به گزارش سایت نساجی امروز به نقل از عصر نمایشگاه، کمالیان اظهار داشت: این نمایشگاه مورد توجه فعالین صنعت فرش ایران قرار گرفته است و استقبال از آن به حدی بود که در اندک زمانی تمامی فضای پیش بینی شده در اختیار شرکت ها قرار گرفت و نیازمند فضای اضافی شدیم اما به دلیل وجود مشکلاتی این درخواست ما مسکوت ماند و موفق به جذب سالن های دیگر در شهر آفتاب نشدیم.
 
رئیس اتحادیه فرش ماشینی ابراز امیدواری کرد تا در سال آینده این نمایشگاه با نمایشگاه فرش دست باف ادغام شود تا بازدید کنندگان علاوه بر آشنایی با صنعت فرش با فرش دست باف و هنر ایرانی نیز آشنا شوند.
 
شایان ذکر است اولین نمایشگاه بین المللی تخصصی فرش ماشینی ، موکت ، کفپوش ها ، دیوارپوش ها و تجهیزات وابسته شهر آفتاب از 17-20 مرداد ماه برگزار می گردد.
نام:
ایمیل:
* نظر: