کد خبر: ۴۸۶۴۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: شخصا از خدمات و تلاش‌های سازمان در حوزه خدمات غیرحضوری اطلاع دارم اما ممکن است تا هنگامی‌که زحمات شما به ثمر نرسد مردم نسبت به آن آگاهی نداشته باشند اما با این حال تلاش‌های شما در این عرصه قابل ستودنی است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با حضور در غرفه سازمان تامین‌اجتماعی در بیست و سومین نمایشگاه الکامپ، از زحمات این سازمان در حوزه آی‌تی قدردانی کرد و گفت: شخصا از خدمات و تلاش‌های سازمان در حوزه خدمات غیرحضوری اطلاع دارم اما ممکن است تا هنگامی‌که زحمات شما به ثمر نرسد مردم نسبت به آن آگاهی نداشته باشند اما با این حال تلاش‌های شما در این عرصه قابل ستودنی است.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکترمحمود واعظی با اشاره به راه‌اندازی سامانه پاسخ‌گویی #١٤٢٠*٤*  توسط سازمان تامین اجتماعی گفت: این اقدام ناشی از توجه سازمان به تسهیل ارائه خدمات به مخاطبان خود بوده و بسیار قابل تحسین است اما بهتر است این سامانه به سایر وزارتخانه ها نیز لینک شود تا مردم از یک کانال خدمات موردنیاز خود را دریافت کنند و از این طریق شبکه دولت فعال‌تر شود.
وی افزود: سازمان تامین‌اجتماعی یکی از سازمان‌های بزرگ و پرمخاطب کشور است و توسعه خدمات غیرحضوری آن کمک شایانی به مخاطبان این سازمان است تا خدمات موردنیاز خود را آسانتر دریافت کنند و دولت آمادگی خود را از حمایت این‌گونه طرح‌ها اعلام می‌کند. 
شایان ذکر است؛ سازمان تامین اجتماعی به منظور تسریع دسترسی مخاطبان خود به خدمات ارائه شده توسط این سازمان، با همکاری مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت نهاد ریاست جمهوری اقدام به راه اندازی پلتفرم یکپارچه دولت همراه مبتنی بر موبایل (SMS، USSD) با شماره #١٤٢٠*٤* کرده است که این دستاورد سازمان نیز در نمایشگاه الکامپ ارائه شد. در این سامانه خدمات متنوعی ارائه می‌شود که در حال حاضر نوبت‌گیری از مراکز درمانی ملکی و نمایش آخرین بیمه‌پردازی فرد توسط این سامانه انجام می‌شود.

 
نام:
ایمیل:
* نظر: