کد خبر: ۴۸۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان
تجارت آنلاین: جنگ ترکیه با بخش تجاری، سختگیری آمریکا بر قراردادهای چینی، ارائه فهرست تروریست های انتحاری به کشورهای اروپایی و تنش بیشتر نیروی دریایی آمریکا در آبهای چین از جمله مهمترین تیترهای صفحه نخست روزنامه های روز یکشنبه جهان هستند.
*جنگ ترکیه با بخش تجاری – نیویورک تایمز
دولت ترکیه بیش از 950 شرکت تجاری را ضبط کرده است که شامل تولیدکنندگان زنجیره ای باقلوا تا شرکت های بزرگ ساخت و ساز هستند. مالکین این شرکت ها مظنون به داشتن رابطه با کودتای نافرجام سال گذشته هستند.
انتشار فهرست سیاه تروریست های انتحاری داعش

*سختگیری آمریکا بر قراردادهای چینی – وال استریت ژورنال

کمیته آمریکای رسیدگی به سرمایه گذاریهای خارجی ، پرونده سنگینی را علیه شرکت های چینی گردآوری کرده که به دلیل نگرانی از خطر احتمالی چینی ها علیه امنیت ملی است.آمریکا سختگیری بر توافق های تجاری با چینی ها را بیشتر کرده است.
انتشار فهرست سیاه تروریست های انتحاری داعش

*ارائه فهرست تروریست های انتحاری به کشورهای اروپایی - گاردین
پلیس بین الملل اینترپل  فهرست 173 شبه نظامی عضو داعش را منتشر کرد که ممکن است برای اجرای عملیات تروریستی در اروپا آموزش دیده باشند. سازمان اطلاعات آمریکا این فهرست را بر اساس اطلاعات دریافتی در جریان عملیات جنگی علیه گروه تروریستی  داعش در سوریه و عراق تهیه کرده و آنرا به اف بی آی و پلیس بین الملل واگذار نموده است.
انتشار فهرست سیاه تروریست های انتحاری داعش

*تنش بیشتر نیروی دریایی آمریکا در آبهای چین – ساندی مورنینگ پست
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا اجازه آزادی بیشتر در گشتزنی نیروهای دریایی این کشور در آبهای دریای جنوب چین را صادر کرد. این حرکت به گفته تحلیلگران باعث افزایش بی ثباتی در روابط چین و آمریکا و امنیت منطقه خواهد شد.این طرح توسط جیمز ماتیس وزیر دفاع به کاخ سفید ارائه شده است.
انتشار فهرست سیاه تروریست های انتحاری داعش

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار