کد خبر: ۴۸۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
یکی از اگریگیتورهای مخابرات ایران که نقش تجمیع‌کنندگی انواع خدمات ارزش افزوده را برعهده دارد، زنجیره ارزشی را در نظر گرفته است.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین مدیر روابط عمومی شرکت آسمان در نمایشگاه الکامپ گفت: به منظور تسهیل ورود به بازار، ایجاد اعتبار و گردش مالی برای تامین‌کنندگان خدمات ارزش افزوده، یکی از اگریگیتورهای مخابرات ایران که نقش تجمیع‌کنندگی انواع خدمات ارزش افزوده در حوزه‌های فیلم، موسیقی، آموزش، سلامت، بازی و سرگرمی را برعهده دارد، زنجیره ارزشی را در نظر گرفته است که با مدیریت این زنجیره قادر به ایجاد نقطه عطفی در عرصه تجمیع خدمات ارزش افزوده است.
محمد میرزایی معاون تجاری شرکت گسترش سامانه های هوشمند آسمان در این خصوص اظهار داشت این شرکت به عنوان اگریگیتور مخابرات ایران نقش تجمیع کنندگی انواع خدمات ارزش افزوده در حوزه های فیلم، موسیقی، آموزش، سلامت، بازی، سرگرمی را با نام تجاری وس فام ایفا می کند. به علاوه این شرکت مفتخر به کسب مجوز اپراتوری IPTV و OTT از سازمان صدا و سیما شده است که خدمات خود را با نام تجاری فام عرضه نموده است. 
میرزایی افزود: برآنیم تا با بکارگیری راهبردهای عملی در کنار خدمات مدیریت شده، تجربه ای مطلوب از خدمات ارزش افزوده را برای ارائه دهندگان محتوا، سرویس و برنامه های کاربردی به ارمغان آورده و با توزیع محتوا در کانال های متنوع، علاوه بر تامین منافع مالی برای طرفین رضایت مندی بیش از پیش مشتریان را فرک اهم سازد.
معاون تجاری شرکت گسترش سامانه های هوشمند آسمان ادامه دادخلق یک ایده ناب، تبدیل ایده به محصول و خدمات و تجاری‌سازی آنها، فراهم‌سازی بسترهای فروش و ارائه به کاربران و همچنین دریافت بازخوردهای بازار جهت ارتقا و توسعه محصول و خدمت در وس فام انجام خواهد شد و در نهایت درآمدهای مستقیم حاصل از فروش هر سرویس و نیز میزان گردش ترافیک ایجاد شده، دو پارامتر اصلی در تعیین سهم درآمدی وس فام و تامین‌کنندگان خدمات ارزش افزوده خواهد بود.
قابل ذکر است در مرحله ایده پردازی وس فام، طرح خدمات ارزش افزوده در قالب وب‌سایت، اپلیکیشن موبایل، اپلیکیشن تلویزیون و بازی ارائه خواهد شد و پس از تامین زیرساخت‌های مورد نیاز و ارزیابی علمی و اقتصادی، طرح تجاری به نگارش درآمده و منابع مالی، سرور، پهنای باند، هاستینگ و همچنین زیرساخت‌های پرداخت اینترنتی و همچنین پرداخت با موبایل یا تلفن ثابت تامین خواهد شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: