کد خبر: ۴۸۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بانک مهر اقتصاد در دیدار با کارکنان اداره امور شعب استان لرستان گفت: کارکنان و خانواده های آنان باید با آگاهی، هوشیاری و الگو گزینی از زندگی معصومین و ائمه اطهار(ع) خود را از انحرافات مصون نگهدارند.
 به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان لرستان؛ حجت الاسلام والمسلمین شیخی_ مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بانک - در این دیدار  اظهار داشت: خانواده رکن اصلی جامعه محسوب می شود از اینرو دشمنان تلاش دارند تا از طریق رسانه های جمعی  و شبکه های اجتماعی آن را تخریب و نابود کنند.
وی خاطر نشان کرد: کارکنان و خانواده های آنان همواره باید با آگاهی، هوشیاری و الگو گزینی از زندگی معصومین و ائمه اطهار(ع)، خود را  در مقابل نقشه های شوم دشمنان و انحرافات دینی مصون نگهدارند.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بانک ضمن تاکید بر اهمیت پیروی از سیره پیامبر رحمت و مهربانی، خواستار احترام متقابل، خوش خلقی، رعایت حقوق یکدیگر، همکاری دوجانبه، پیاده سازی شیوه زندگی اسلامی در روابط اجتماعی و کاری بین کارکنان بانک مهر اقتصاد شد.
حجت الاسلام شیخی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ارزشی بودن بانک مهر اقتصاد، عنوان کرد: رسالت ذاتی و اصلی کارکنان رعایت اصول شرعی است و باید سعی کنیم این وظیفه خود را در راستای تحقق بانکداری اسلامی به کار گیریم و امیدواریم خداوند متعال به ما کمک نماید تا بتوانیم بیش از پیش در فعالیت های خود موفق عمل نمائیم.
در ادامه این دیدار حمید رضا محسنی_ رئیس اداره امور شعب استان لرستان_ گفت: خوشبختانه کارکنان بانک از نظر سلامت اخلاقی و اقتصادی سرآمد هستند و این مرهون حضور و زحمات کارشناسان فرهنگی در مجموعه بانک می باشد.
وی تصریح کرد: صمیمت بین روحانیت و کارکنان بخش های مختلف بانک سبب شده تا مشاورین فرهنگی علاوه بر کمک درحوزه های کاری، بانکداری اسلامی و پاسخ به سؤالات شرعی در زمینه مشکلات خانوادگی کارکنان نیز با ارائه مشاوره، نقش آفرین باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر: