کد خبر: ۴۸۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان
تجارت آنلاین: کاتالونیا خواستار استقلال از اسپانیا، افزایش فشار بر نیروهای نظامی افغان، هشدار پزشکان انگلیسی از افزایش مرگ براثر مصرف الکل و روزنامه ها زیر نظر اردوغان از جمله مهمترین تیترهای صفحه نخست روزنامه های روز دوشنبه دنیا هستند.
*کاتالونیا خواستار استقلال از اسپانیا – فیگارو
جدایی طلبان کاتالونیا با تظاهرات در مادرید خواستار استقلال از اسپانیا شدند. دولت اسپانیا به کاتالونیا هشدار داده است که اگر برای برگزاری همه پرسی استقلال از منابع دولتی و عمومی استفاده کند، دسترسی این منطقه به منابع مالی دولتی را قطع خواهد کرد.
هشدار پزشکان نسبت به افزایش مرگ براثر مصرف الکل

*افزایش فشار بر نیروهای نظامی افغان – واشنگتن پست
بار دیگر گروه طالبان به مناطق آزاد شده توسط نیروهای آمریکایی در افغانستان بازگشته است.این درحالی است که نیروهای تروریستی داعش درحال مبارزه با نیروهای افغانستان در مکانی هستند که آمریکا "مادر همه بمبها" را پرتاب کرد.
هشدار پزشکان نسبت به افزایش مرگ براثر مصرف الکل

*هشدار پزشکان انگلیسی از افزایش مرگ براثر مصرف الکل – گاردین
پزشکان هشدار دادند در پنج سال اخیر نزدیک به 63 هزار نفر در انگلیس به دلیل مشکلات کبدی براثر نوشیدنی های الکلی فوت کردند. پزشکان و سازمانهای بهداشتی انگلیس از دولت خواسته اند تا تبلیغ درباره مشروبات الکی محدود شود همچنین دولت متهم به بی تفاوتی نسبت به بحران بهداشت عمومی شده است.
هشدار پزشکان نسبت به افزایش مرگ براثر مصرف الکل

*روزنامه ها زیر نظر اردوغان – لیبراسیون
۱۷ تن از صاحبان امتیاز و روزنامه‌نگاران روزنامه جمهوریت، از مهمترین نشریات اپوزیسیون ترکیه پس از هشت ماه بازداشت دوشنبه در دادگاه حاضر می‌شوند. این مظنونان متهم به همکاری با سازمان فتو (وابسته به فتح‌الله گولن، روحانی در تبعید مخالف دولت ترکیه) از اکتبر سال گذشته تحت وضعیت فوق‌العاده که پس از کودتای ۱۵ ژوئیه ۲۰۱۶ اعمال شد بازداشت شدند.

هشدار پزشکان نسبت به افزایش مرگ براثر مصرف الکل
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار