کد خبر: ۴۸۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰
دکتر نوربخش در بازدید از نمایشگاه الکامپ تاکید کرد:
مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در بازدید از بیست و سومین نمایشگاه الکترونیک،کامپیوترو تجارت الکترونیک (الکامپ) گفت: با توجه به بخش های مختلف بیمه ای و درمانی که در سازمان تامین اجتماعی فعالیت دارند، حوزه استارت آپ ها نیز می توانند در این بخش ها فعالیت کنند.

 به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی ، دکترسید تقی نوربخش با حضوردر بخش ویژه نمایشگاه الکامپ (ارائه استارت آپ ها) اظهار داشت:این سازمان آمادگی دارد از طرح های نوآورانه در حوزه فناوری ( استارت آپ ها) حمایت کند.
وی با اظهار خرسندی از حضور در جمع مهندسان جوان کشور گفت: سازمان تامین اجتماعی در زمینه استارت آپ ها(شرکت های نوپایی که با استفاده از فناوری کسب و کار راه اندازی می کنند) قابلیت زیادی دارد و از این رو از همه نخبگان و علاقمندان این حوزه برای همکاری و همفکری با سازمان تامین اجتماعی دعوت می کند.

دکتر نوربخش با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی در ٣ محور می تواند با استارت آپ ها همکاری کند، افزود: یک بخش سرمایه گذاری است زیرا این سازمان یک نهاد اقتصادی است و در فعالیت هایی که بتواند سود خوبی داشته باشد علاقه مند به مشارکت در آن بخش ها هستیم.

وی استارت آپ ها را یکی از این عرصه های سرمایه گذاری برشمرد و گفت: این بخش در آینده اقتصاد کشور نقش کلیدی دارند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به مشارکت کسب و کارهای نوپا در عرصه های بیمه ودرمان این سازمان اظهار داشت: بنگاههای آی تی این سازمان در حوزه استارت آپ ها فعالیت دارند.

دکتر نوربخش با اشاره به رایتل به عنوان یک شرکت سازمان تامین اجتماعی گفت: این سازمان با همکاری رایتل آمادگی دارد از کسب وکارهای نوپا در حوزه فناوری حمایت کند.


دکتر نوربخش همچنین در جریان این بازدید با حضور در غرفه سازمان تامین اجتماعی و شرکت  رایتل از تلاش های همکاران  این سازمان در حوزه آی تی تشکر کرد.
در بازدید عصر امروز مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی از نمایشگاه الکامپ ،دکتر همتی عضو هیات مدیره و دکتر جعفریان معاون فرهنگی و اجتماعی این سازمان؛ دکتر نوربخش را همراهی کردند.


نام:
ایمیل:
* نظر: