کد خبر: ۴۸۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱
مراسم معارفه منصور فرجی مهماندار به عنوان رئیس اداره توسعه سرمایه انسانی بانک قرض الحسنه مهر ایران با حضور توکلی و تلیکانی عضو هیات مدیره، روسای ادارت مرکزی، مدیرشعب استان تهران، رئیس شعبه مستقل مرکزی و جمعی از کارکنان اداره توسعه سرمایه انسانی در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، تلیکانی در ابتدای این مراسم با اشاره به نقش کارکنان در تحقق اهداف تدوین شده برای بانک بیان داشت: با آموزش و تربیت نیروی انسانی متخصص و کارآمد می توان موجبات جلب رضایت مشتریان را فراهم نمود، از این رو توجه به تعلیم پرسنل باید در سرلوحه تمامی امور قرار گیرد.
وی افزود: آموزش نیروی انسانی کارآزموده و ماهر مستلزم اقتدار، اعتماد، اعتقاد، کارکارشناسی و تخصصی می باشد و آقای فرجی مهماندار نیز فردی کاردان، پرتلاش و دلسوز است و در حوزه های مختلف اعتباری و نیروی انسانی پتانسیل لازم را دارد.
تلیکانی عضو هیات مدیره بانک بر شناسایی و رفع مشکلات حیطه نیروی انسانی تاکید کرد و گفت: باید در خصوص بهداشت، درمان و رفاهیات پرسنل بیش از پیش کارشود تا همکاران بدون داشتن دغدغه و با تمامی توان و انگیزه به پیشبرد اقدامات و برنامه های بانک بپردازند.
در ادامه مراسم، توکلی عضو دیگر هیات مدیره ضمن تقدیر از زحمات تمامی همکاران در برگزاری مجمع عادی و فوق العاده به عنوان برگ زرینی در افتخارات بانک، اظهار داشت: عملکرد و اقدامات بانک قرض الحسنه مهر ایران در شرایط عالی می باشد، با این حال نیاز است تا برای بهبود این وضعیت با کاهش میزان بروکراسی و افزایش بهره وری نیروی انسانی، در انجام کارها تعجیل نمائیم.
وی افزود: اداره توسعه سرمایه انسانی از اهمیت و جایگاه ویژه ای در تربیت و ایجاد انگیزه میان نیروها برخوردار است و امیدواریم که آقای فرجی مهماندار در این عرصه موفق و پیروز عمل نماید. در این زمینه باید با نگاهی مثبت و دیدی فراخ به نیروی انسانی توجه ویژه شود.
منصور فرجی مهماندار رئیس جدید اداره توسعه سرمایه انسانی و بازرس ویژه مدیرعامل نیز در ادامه با اشاره به اقدامات موثر صورت گرفته در شبکه بانکی کشور اظهار داشت: تمامی شبکه بانکی از جمله بانک قرض الحسنه مهر ایران با هدف خدمات دهی و جلب رضایت مشتریان فعالیت می کنند و اگر خشنودی نسبی مراجعین حاصل شود، موفق عمل نموده است.
وی افزود: آموزش سرفصل های متنوع در حوزه های مختلف بانکداری برای بهبود عملکرد و افزایش بهره وری نیروی انسانی اهمیت خاصی دارد ونیاز است تا آیین نامه ها و بخشنامه های مربوطه به پرسنل به نحوی بروزرسانی شود که مانند سایر بانک های شبکه بانکی کشور مسائل مربوط به ارتقاء و انتصاب و صدور احکام مربوطه از چارچوبی مشخص برخوردار گردد.
کریمی معاون اداره توسعه سرمایه انسانی نیز از مساعدت و رهنمودهای مدیرعامل و اعضای هیات مدیره و همچنین همکاری روسای سایر ادارات تقدیر کرد و گفت: در این مدت با وجود کسرکادر موجود در این اداره، کارهای خوبی در زمینه های رفاهی، درمان و ائین نامه های ارتقاء و انتصاب صورت گرفته است.
در پایان حکم انتصاب فرجی مهماندار به عنوان رئیس اداره توسعه سرمایه انسانی اعطاء شد و با اهدای لوحی از زحمات کریمی تقدیر به عمل آمد.

نام:
ایمیل:
* نظر: