کد خبر: ۴۸۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸
از کم شدن محبوبیت ماکرون تا شهادت داماد ترامپ
تجارت آنلاین: هشدار بانک های انگلیس به خاطر افزایش بدهی های شهروندان، کم شدن محبوبیت ماکرون پس از کاهش یارانه مسکن، شهادت داماد ترامپ در خصوص رد ارتباط با روسها و کامیون قاچاق انسان در پارکینگ فروشگاه وال مارت از جمله مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های روز سه شنبه دنیا هستند.
*هشدار بانک های انگلیس از افزایش بدهی های شهروندان – گاردین
بانک های انگلستان نسبت به افزایش بدهی های شخصی هشدار دادند. بانک مرکزی انگلیس به دیگر بانک های این کشور و شرکتهای اعتباری اعلام کرد که باید دربرابر پرداخت وام های سنگین عمل کنند و از هرگونه ریسک خودداری کنند.بانک مرکزی انگلیس همچنین نسبت به بازگشت یک بحران اقتصادی هشدار داد.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*کم شدن محبوبیت ماکرون پس از کاهش یارانه مسکن – لوموند

تصمیم دولت امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه به کاهش یارانه های مسکن 6.5 میلیون نفر فرانسوی باعث کاهش محبوبیت وی شد.براساس نظر سنجی ها محبوبیت ماکرون از پس از این تصمیم از 64 درصد به 54 درصد کاهش یافت.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*داماد ترامپ ارتباط با روسها را رد کرد – نیویورک تایمز
جارد کوشنر، داماد دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در برابر کمیته تحقیق در سنای این کشور در خصوص جنجال ناشی از دخالت روس ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شهادت داد. کوشنر پیش از حضور در این جلسه نیز در بیانیه ای هرگونه ارتباط «نامناسب و نامتعارف» و یا «منابع مالی» روس ها برای فعالیت های تجاری خود را رد کرده بود.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*کامیون قاچاق انسان در پارکینگ فروشگاه وال مارت – وال استریت ژورنال

پلیس شهر سن آنتونیو در ایالت تگزاس آمریکا راننده کامیونی که در آن ۱۰جسد و ۲۸ فرد مصدوم یافت شده به «انتقال غیرقانونی مهاجران» متهم کرده است. این کامیون ۱۸ چرخ در پارکینگ یک فروشگاه والمارت سن آنتونیو کشف شد. در مجموع ۳۸ تَن داخل این کامیون بودند که حال ۲۰ نفر از آنها وخیم گزارش می شود.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار