کد خبر: ۴۸۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶
بیست و سومین جلسه کمیته بازاریابي و تبليغات بانک قرض الحسنه مهر ايران به رياست تليکاني، عضو هيات مديره برگزار شد.
بیست و سومین جلسه کمیته بازاریابي و تبليغات بانک قرض الحسنه مهر ايران به رياست تليکاني، عضو هيات مديره و با حضور روساي ادارات امور استان ها، اعتبارات، روابط عمومي و بازاريابي، فن آوري اطلاعات، سازمان و برنامه ريزي و حسابداري و بودجه برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، تلیکانی در اين جلسه با اشاره به ساختار سازماني بانک و نقش تبليغات در حوزه هاي مختلف بيان داشت: ماهيت اين بانک به نحوي است كه بيشتر با اقشار ضعيف و نيازمند جامعه در ارتباط مي باشد؛ از اين رو توجه به سجاياي اخلاقي و مهرباني در برخورد با مشتريان به عنوان يك راهبرد تبليغاتي مناسب و كارآمد تلقي مي شود.
وی افزود: اهتمام در امور مشتریان، راهنمایی و تشريح صحيح سبد محصولات و طرح هاي درخواستي، برقراري تعامل و ارائه خدمات متمايز در تمامي سطوح به تنهايي از روش هاي ساده تبليغاتي در شعب به شمار مي آيد که با ايجاد در رضايتمندي در مشتريان، آنان را براي معرفي بانک به سايرين ترغيب مي نمايد.
عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران تصریح کرد: براي عملکرد بهتر و موثر تبليغات نياز است تا کارگروهي تشكيل گردد؛ با راه اندازي نظام پيشنهادات مي توان به ايده هاي جديد در حوزه هاي تبليغات و بازاريابي و همچنين بومي سازي و انطباق اين ايده ها با توجه به شرايط استان ها دست يافت.
تلیکانی بر تمرکز روی افتتاح حساب جاری تاکيد کرد و گفت: با توجه به خدمات مضاعفي كه بانك به گردش نقدينگي در حساب جاري اشخاص اختصاص داده است كه دريافت تسهيلات از محل معدل حساب ايجاد شده تنها بخشي از آن مي باشد، لازم است تا شعب بر فراخوان و گسترش افتتاح اين نوع حساب ها تلاش نمايند.
در ادامه جلسه، ارزیابی طرح ها، پیشنهاد ایده هاي جديد و بررسي راهکاري تبليغاتي براي دستيابي به بازارهاي جديد در دستور کار جلسه قرار گرفت و رهنمودهاي لازم در اين خصوص ارائه شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: