کد خبر: ۴۸۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱
مدیرعامل بانک شهر با بیان این‌که بزرگراه شمالی کرج که در ادامه بزرگراه شهید همت قرار دارد با حمایت این بانک احداث خواهد شد.
مدیرعامل بانک شهر با بیان این‌که بزرگراه شمالی کرج که در ادامه بزرگراه شهید همت قرار دارد با حمایت این بانک احداث خواهد شد، از تامین اعتبار 170 هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه‌های زیر ساختی کلانشهرها خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، حسین محمد پورزرندی با بیان این مطلب گفت: ساخت بزرگراه شمالی کرج که ادامه اتوبان همت را به انتهای شهر کرج متصل می‌کند، موجب کاهش ترافیک اتوبان تهران - کرج وبهبود وضعیت آلودگی هواست و  از مهمترین و اساسی ترین دستاوردهای آن، بهره برداری از بزرگراه شمالی خواهد بود. 
مدیرعامل بانک شهر تصریح کرد: اکنون روند اجرایی این پروژه عظیم با پرداخت تسهیلات از سوی این بانک در حال انجام است که اميدواريم در آینده نزدیک به بهره برداری برسد.
وی افزود:  این بانک در سه سال گذشته بالغ بر 170 هزار میلیارد ریال اعتبار صرف اقدامات عمرانی و زیرساختی در کلانشهرها و شهرهای کشور کرده است و از جمله سیاست های این بانک، همکاری بر اساس خرد جمعی با مجموعه مدیریت شهری در راستای کاهش معضلات شهری به ویژه رسیدن به توسعه پایدار و حل گره های ترافیکی است.
پورزرندی خاطر نشان کرد: با توجه به محدودیت ها و مشکلات مدیران شهری برای تامین منابع مالی جهت اجرای پروژه های خدماتی، عمرانی و زیرساختی، بانک شهر همراهی و مساعدت با کلانشهرها و شهرها را در اولویت کاری خود قرار داده است.
مدیرعامل بانک شهر اظهار کرد: تقویت اقتصاد شهری تنها یکی از برنامه های بانک شهر است و این بانک تا کنون توانسته است علاوه بر تامین مالی پروژه های عمرانی در ابعادی دیگر نظیر توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی هم مشارکت چشمگیری را با مدیریت شهری در سراسر کشور داشته باشد.
پورزرندی ادامه داد: تکیه بر اقتصاد مقاومتی و حرکت جهادی به سمت توسعه  پایدار شهری، از محورهای همکاری بانک شهر با مجموعه مدیریت شهری کرج طی چند سال اخیر بوده است که منجر شده تا پروژه هایی نظیر زیرگذر آیت الله هاشمی رفسنجانی و بزرگراه شمالی در این کلانشهر کلید بخورد.
وی با بیان این‌که بانک شهر در نظر دارد برای آبادانی هر چه بیشتر ایران ، 5000 میلیارد ریال دیگر از پروژه های مختلف را با تامین مالی حمایت کند، گفت: همکاری فی مابین با مدیران شهری، ایجاد بسترهای سرمایه گذاری در جهت توسعه شهر، فقرزدایی و توانمند سازی مردم جزء تمهیدات اصلی این بانک است

نام:
ایمیل:
* نظر: