کد خبر: ۴۸۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰
از افزایش آگهی های گوگل تا سبقت یورو از دلار
تجارت آنلاین: خطر افزایش سطح آبهای قطب، افزایش آگهی های گوگل، آزمایش پهباد زیردریایی در چین و پرواز یورو درمقابل دلار از جمله مهمترین تیترهای صفحه نخست روزنامه های روز چهارشنبه دنیا هستند.
*خطر افزایش سطح آبهای قطب – نیویورک تایمز
با افزایش تغییرات آب و هوایی و گرمایش زمین ، باعث کاهش قطر یخها در قطب شمال شده است که بیشتر آن به دلیل حضور کشتی های تفریحی و توریستی یا باری در این منطقه هستند.کارشناسان نگران هستند این روند باعث وارد شدن صدمه به این منطقه گردد.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*افزایش آگهی های گوگل – وال استریت ژورنال

شرکت گوگل با افزایش میزان آگهی روبرو شده است درعین حال میزان کلیک کاربران روی آگهی های تبلیغاتی این شرکت کاهش داشته و به 52 درصد رسیده است.همچنین سود شرکت گوگل با جریمه 2.7 میلیارد دلاری قانونگذاران اروپایی 28 درصد کاهش داشته است.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*آزمایش پهباد زیردریایی در چین – ساوت چاینا مورنینگ پست

چین پهباد زیرآبی را در دریای جنوب چین آزمایش میکند که شامل تکنولوژی انتقالی براساس داده زمانی است و یک قدم بزرگ برای شناسایی و ردیابی زیردریایی های خارجی است. دولت چین چندین پهباد ردیاب را در دریای جنوب چین آزمایش کرد این درحالی است که قایق ها و ناوهای آمریکایی نیز در این محل حضور دارند.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*پرواز یورو درمقابل دلار – لوموند

ارزش یورو از ماه ژانویه تاکنون درمقابل دلار آمریکا 10 درصد افزایش داشته است . آمریکا به دلیل تنش های سیاسی دولت ترامپ با کاهش ارزش دلار روبرو شده ولی درمقابل یورو به بالاترین ارزش خود از دوسال گذشته تاکنون رسیده است و همچنین این امر بیانگر بهبود رشد اقتصادی اروپا می باشد.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار