کد خبر: ۴۸۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳
به منظور ایجاد ارتباطات و همکاری بیشتر بین بانک ایران زمین و سازمان تامین اجتماعی استان خراسان جنوبی جلسه ای با حضور مدیران استانی دو سازمان در دفتر مدیرکل سازمان تامین اجتماعی برگزارشد.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی: در ابتدای جلسه یزدانی مدیراستانی بانک ایران زمین در خصوص خدمات قابل ارائه توسط بانک ایران زمین و همچنین امتیازات خوبی که در بخش های انفورماتیک، صدور ضمانتنامه و نرخ های تسهیلات از سوی بانک توضیحاتی را بیان کرد.
یزدانی خواستار تعامل بیشتر بین سازمان و بانک به ویژه مدیریت های مراکز درمانی مربوط به تامین اجتماعی شد که با استقبال "درویشی" مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان مواجه و قول همکاری و تعاملات بیشتر را به مجموعه بانک دادند.
همچنین پیرو تفاهم نامه منعقد شده با اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی در خصوص ارائه خدمات به مددجویان و مستمری بگیران سازمان بهزیستی در استان به مناسبت هفته بهزیستی جلسه ای با حضور رسائی معاون اجرایی استان و معاون پشتیبانی اداره کل بهزیستی استان تشکیل شد، که در این جلسه مراتب تقدیر مدیرکل و رجبی معاونت پشتیبانی بهزیستی به جهت ارائه خدمات مطلوب به سازمان مذکور از مدیریت شعب استان خراسان جنوبی و شعبه آزادی بیرجند بعمل آمد.

نام:
ایمیل:
* نظر: