کد خبر: ۴۸۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲
پژوهشكده بيمه سمینار آموزشی ارزش گذاری منصفانه تعهدات بیمه ای را توسط پروفسور یان دان(Jan Dhaene) رئیس مرکز تحقیقاتی اکچوئری دانشگاه کی یو لوون بلژیک و استاد برجسته علوم اکچوئری و محاسبات فنی بیمه برگزار می کند.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی پژوهشکده این سمینار دو روزه که طی روزهای 19 و 20 شهریورماه در پژوهشکده برگزار می شود، به مباحث ارزش گذاری سازگار با بازار در مدل یک دوره ای، قیمت گذاری بازاری برای خسارت های ترکیبی مالی-اکچوئریال، ارزش گذاری سازگار با بازار در مدل چند دوره ای، ریسک سیستماتیک در بیمه های بلند مدت وسازگاری با بازار و زمان در قیمت گذاری اکچوئریال می پردازد.
این گزارش در معرفی بیشتر استادان این دوره آموشی اعلام کرد: پروفسور یان دان استاد تمام در گروه تحقيقات اكچواري، دپارتمان حسابداري و امور مالي و بيمه در دانشكده كسب و كار و اقتصاد دانشگاه كي يو لوون مشغول به كار مي باشد. از دیگر سمت‌های علمی ایشان می‌توان به ریاست مركز تحقيقاتي بيمه (گروه تحقيقاتي اكچواري)، مديریت گروه رشته كارشناسي ارشد مهندسي مالي و اكچواري و نیز ریاست بخش كاربردهاي اكچواري در شركت‌هاي بيمه و مديريت صندوق بازنشستگي در بخش تحقيق و توسعه دانشگاه كي يو لوون اشاره کرد. همچنین،‌ ایشان عضو مؤسسه اکچواری بلژیک و انجمن بین‌المللی اکچوئریال نیز می‌باشد. همچنین در این سمینار دو روزه علاوه بر پروفسور یان دان اساتید برجسته دیگری همچون دکتر صلاح نژاد، کریم بارگو (karim Barigou ) و حمزه حنبلی ( Hamza Hanbali ) نیز به تدریس مباحث یاد شده می پردازند.
گفتنی است پژوهشکده بیمه هزینه شرکت در این دوره آموزشی را 100 هزار تومان اعلام و به منظور بهره گیری دانشجویان از فرصت ایجاد شده برای استفاده از این دوره آموزشی اکچوئری تخفیف 50 درصدی پیش بینی نموده است.
متضاضیان برای ثبت نام در این دوره می توانند به پورتال آموزش پژوهشکده بیمه به آدرس http://amoozesh.irc.ac.ir مراجعه نمایند.

نام:
ایمیل:
* نظر: