کد خبر: ۴۸۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷
مجمع عمومی عادی بانک قوامین به دلیل رعايت حد نصاب لازم طبق قوانين و مقررات جاري به زمانی دیگر موکول شد.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قوامین رئیس اداره امور هیأت مدیره و مجامع بانک، مهرداد مرادخانی با اعلام خبر فوق گفت : با عنایت به اینکه برابر مفاد اساسنامه بانک، مجمع عمومی عادی بایستی حداکثر ظرف 4 ماه پس از تاریخ پایان سال مالی تشکیل گردد، لذا با دعوت از سهامداران گرامی بانک قوامین ساعت 10 صبح مورخه 31/04/96 زمان برگزاری مجمع مذکور اعلام شد.
رئیس اداره امور هیأت مدیره و مجامع بانک با اشاره به حضور 28 درصدی صاحبان سهام بانک در مجمع گفت : مدیرعامل محترم بانک در جمع سهامداران محترم به برخی از پرسش های حاضرین پاسخ گفته و گزارشی کوتاه از عملکرد بانک و ضرورت أخذ نظرات مراجع نظارتي بورس و بانك مركزي ارائه دادند.
بنابراین گزارش مرادخانی گفت : در این پرسش و پاسخ که در فضایی صمیمی و توأم با همدلی اتفاق افتاد برخی سهامداران ضمن طرح سوالاتی درخصوص سهام بانک، مراتب قدردانی خود را از تلاش هیأت مدیره محترم بانک طی دو سال اخیر اعلام و اميد برای رسیدن به روزهای بهتر و اوج شکوفایی بانک وزین قوامین ابراز کردند.
گزارش روابط عمومی بانک می افزاید : مهرداد مرادخانی اضافه کرد در ادامه این نشست به خاطر عدم حصول حد نصاب لازم، عدم رسمیت مجمع به استحضار سهامداران محترم رسید و مقرر گردید حسب مقررات موجود متعاقباً نوبت بعدي مجمع عمومی عادی بانک با دعوت از صاحبان سهام جهت رسیدگی به دستور کارهای تعیین شده تشکیل گردد. وی افزود ضمن تقدیر و تشکر از حضور ، همراهی و اعتماد سهامداران محترم امیدواریم با اتخاذ تصمیمات مناسب در مجمع آتی ( که زمان آن متعاقباً اعلام خواهد شد) پاسخگوی حسن نیت سهامداران محترم باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: