کد خبر: ۴۸۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴
در راستای تولید انرژی پاک، بزرگترین کارخانه تولید پنل‌های خورشیدی کشور با حضور قائم مقام وزیر نیرو، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بانک حکمت ایرانیان در شهرک صنعتی شیراز رسما آغاز به‌ کار کرد.
در راستای تولید انرژی پاک، بزرگترین کارخانه تولید پنل‌های خورشیدی کشور با حضور قائم مقام وزیر نیرو، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بانک حکمت ایرانیان و جمعی از  مسئولان استان فارس و اهالی رسانه در شهرک صنعتی شیراز رسما آغاز به‌ کار کرد.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک حکمت ایرانیان، معاون برنامه‌ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه‌ای فارس صبح سه‌شنبه سوم مرداد در حاشیه مراسم آغاز به‌کار کارخانه تولید پنل‌های خورشیدی در شیراز با اشاره به اینکه این مجموعه از بزرگترین کارخانه‌های کشور محسوب می‌شود خاطرنشان کرد: این کارخانه توسط شرکت تامین انرژی برق ایرانیان (تابان) با سرمایه گذاری بانک حکمت ایرانیان احداث و راه‌اندازی شده است.
حمزه روغنیان افزود: کارخانه تولید پنل های خورشیدی در زمینی به مساحت دوازده هزار و پانصد هزار مترمربع با ظرفیت تولید سالیانه ۱۳۰ مگاوات در فاز اول و در مراحل طرح توسعه تا میزان ۲۵۰ مگاوات احداث شده است.
وی خاطرنشان کرد: دو ساختگاه احداث نیروگاه خورشیدی هر کدام به میزان ۱۰ مگا وات در مناطق آباده و اقلید به شرکت تابان واگذار شده است که امیدواریم تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

نام:
ایمیل:
* نظر: