کد خبر: ۴۸۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳
مهندس فرهادی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی در نشست مشترک با مسئولان پست‌بانک‌ایران بر توسعه شبکه این بانک جهت نقش کلیدی آن درسطح کشور به‌ویژه در روستاها و مناطق کم‌برخوردار تأکید نمود.
 به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران: وی ضمن بیان مطلب فوق و با اشاره به وجود روستاهای محروم و کم‌برخوردار درسطح استان خراسان‌جنوبی و خشکسالی‌های مستمر در این روستاها اظهارداشت: این بانک به‌دلیل نقش ارزنده آن در خدمات‌رسانی به روستائیان و محرومان به‌عنوان بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه ICT و گسترده‌ترین خرده‌بانکدار کشور می‌تواند با اعطای تسهیلات اشتغال‌زائی به روستائیان با همکاری صندوق توسعه ملی ضمن توسعه و رونق اقتصادی این مناطق از مهاجرت معکوس روستائیان به شهرها همچنان مؤثر باشد. 
وی درپایان ضمن حمایت از این بانک درخصوص اعطای تسهیلات با محوریت رونق کسب‌و‌کارهای خرد، تولید ملی و محرومیت‌زدائی از روستاها رهنمودهای ارزنده‌ای را به مسئولان این بانک ارائه نمود. 
حمیدرضا احمدپورشهری مدیر شعب پست‌بانک استان خراسان‌جنوبی نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها وخدمات‌رسانی این بانک درمناطق محروم روستائی آمادگی این بانک را جهت پرداخت تسهیلات در قالب طرح های صندوق توسعه ملی جهت ایجاد اشتغال و کارآفرینی اعلام نمود.

نام:
ایمیل:
* نظر: