کد خبر: ۴۸۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴
از تهدید شدن آمریکا توسط کره شمالی تا قربانی تازه ترامپ
تجارت آنلاین: افزایش بحران با نزدیک شدن همه پرسی ونزوئلا، تهدید کیم جونگ اون به هدف قرار دادن آمریکا، ساخت نیروگاه خورشیدی به شکل خرس پاندا و اخراج پریبوس در روزهای طوفانی کاخ سفید از جمله مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های روز یکشنبه دنیا هستند.
*افزایش بحران با نزدیک شدن همه پرسی ونزوئلا – نیویورک تایمز
در آستانه برگزاری همه پرسی درگیری نیروهای ارتش ونزوئلا با نیروهای شبه نظامیان متهم به کشتن شهروندان هستند افزایش یافته دراین میان پیش از برگزاری همه پرسی  ونزوئلا در 30 جولای ، مخالفان نیکولاس  مادورو رئیس جمهور این کشور بر سر دو راهی ادامه اعتراض های خیابانی  یا تحریم همه پرسی مانده اند. در این همه پرسی مادورو خواستار تشکیل مجلس تازه و منحل شدن کنگره و بازنگاری قانون اساسی کشور است امری که باعث شده بسیاری از احزاب مخالف آن را تحریم کردند.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*تهدید کیم جونگ اون به هدف قرار دادن آمریکا – ساوت چاینا مورنینگ پست

رهبر کره شمالی اعلام کرد که آزمایش موشکی اخیر کشورش که دومین آزمایش یک موشک بالستیک قاره پیما طی یک ماه محسوب می‌شود نشان داد این کشور می‌تواند کل خاک آمریکا را هدف قرار دهد. .وی تاکید کرده که اکنون "کل خاک آمریکا" در تیررس ما قرار دارد.واشنگتن با مقصرخواندن چین و روسیه در این آزمایش موشکی و رفتارهای کره شمالی خشم خود را ابراز کرد.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*نیروگاه خورشیدی به شکل خرس پاندا - چاینا دیلی
یک نیروگاه خورشیدی به شکل خرس های پاندا در داتونگ چین افتتاح شد. چندین نیروگاه خورشیدی به زودی در مسیر جاده ابریشم در چین ساخته خواهد شد. مالک شرکت سازنده نیروگاه خورشیدی با نام پاندا انرژی سبز، اعلام کرد در پنج سال آینده 100 نیروگاه خورشیدی به شکل پاندا را در سراسر کشور خواهد ساخت.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*اخراج پریبوس در روزهای طوفانی کاخ سفید – وال استریت ژورنال
 دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا، راینس پریبوس را از ریاست دفتر خود برکنار و جان کلی  وزیر امنیت داخلی را جایگزین وی کرد.این بزرگ‌ترین تغییر در تیم ریاست‌جمهوری آمریکا یک روز پس از آن انجام شد که آنتونی اسکاراموچی مدیر جدید ارتباطات کاخ سفید پریبس را به فاش کردن اطلاعات به خبرنگاران متهم کرد.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار