کد خبر: ۴۹۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان
تجارت آنلاین: تغییر مجدد در کاخ سفید با اخراج مدیرارتباطات ترامپ، توقیف اموال رئیس جمهور ونزوئلا توسط آمریکا، تغیر مدیران بانکهای چینی و نگرانی از ترکیدن حباب بدهی ها در انگلیس از جمله مهمترین تیترهای صفحه نخست روزنامه های روز سه شنبه دنیا هستند.
*تغییر مجدد در کاخ سفید با اخراج مدیرارتباطات ترامپ – نیویورک تایمز
با ورود ژنرال کلی به عنوان رئیس تازه دفتر رئیس جمهورآمریکا ، آنتونی اسکاراموچی، مدیر جدید ارتباطات دونالد ترامپ ده روز پس از انتصاب از سمت خود کنار رفت.  کاخ سفید در بیانیه ای ضمن تایید جدا شدن آقای اسکاراموچی برای او آرزوی موفقیت کرده است. در این بیانیه آمده است که آنتونی اسکاراموچی ترجیح داد تا دست جان کلی را برای ساختن تیمش باز بگذارد. جان کلی، وزیر پیشین امنیت ملی آمریکا از روز دوشنبه کار خود را به عنوان رییس دفتر ترامپ آغاز کرد.
آخرین قربانی ترامپ در کاخ سفید!

*توقیف اموال رئیس جمهور ونزوئلا توسط آمریکا – وال استریت ژورنال
آمریکا پیروزی نیکلاس مادورو در انتخابات را غیرقانونی خواند، دولت آمریکا نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور سوسیالیست ونزوئلا را برای اولین بار مستقیما تحریم‌هایی مالی علیه او وضع کرد.  دارایی‌ها و حساب‌های بانکی احتمالی مادورو در آمریکا مسدود شده و شهروندان آمریکایی از هر گونه معامله‌ای با او منع می‌شوند.
آخرین قربانی ترامپ در کاخ سفید!

*تغیر مدیران بانکهای چینی – ساوت چاینا مورنینگ پست
تغییر مدیران دو بانک دولتی چین آخرین تغییر در ریاست این صنعت مالی 40 تریلیون دلاری است. این درحالی است که دولت چین به دنبال کنترل بیشتر بر بانکها و جلوگیری از آشفتگی پیش از برگزاری حزب کمونیست است.
آخرین قربانی ترامپ در کاخ سفید!

* نگرانی از ترکیدن حباب بدهی ها در انگلیس – گاردین
سازمان ناظر مالی در انگلیس با اعمال راهکاری سعی در حفاظت مشتریان از سقوط در بدهی بیشتر است. با افزایش میزان بدهی کارت های اعتباری و وام خرید خودرو به 200 میلیارد پوند انگلیس با بالاترین سطح بدهی شهروندانش از بحران مالی تاکنون روبرو شده است.این سازمان به دنبال کاهش وام های بانکی و سطح اعتباری انگلیسی ها است.
آخرین قربانی ترامپ در کاخ سفید!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار