کد خبر: ۴۹۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳
از بازگشت توریسم به فرانسه تا سود میلیاردی اپل
تجارت آنلاین: مانور نظامی روسیه در مرز ناتو، افزایش قیمت انرژی در انگلیس، بازگشت توریسم به فرانسه و سود 12 درصدی شرکت اپل درفروش آیپد از جمله مهمترین تیترهای صفحه نخست روزنامه های روز چهارشنبه دنیا هستند.
*مانور نظامی روسیه در مرز ناتو – نیویورک تایمز
روسیه مانور بزرگ نظامی خود را در مرز با کشورهای عضو ناتو آغاز کرده است. این مانور باعث افزایش نگرانی آمریکا نسبت به شرق اروپا شده است. این مانور درست پس از تصویب تحریم های آمریکا علیه روسیه رخ داده است.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*افزایش قیمت انرژی در انگلیس – گاردین
دولت انگلیس به شرکت های انرژی هشدار داد که آماده افزایش قیمت های انرژی باشند.کارشناسان نگرانند این افزایش باعث میشود تا قیمت سوخت درسال افزایش 7.3 درصد داشته باشد.قیمت گاز و برق در انگلیس تا 12.5 درصد افزایش داشته است.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*بازگشت توریسم به فرانسه – فیگارو

پس از حوادث سال 2016 ، هتل های فرانسوی با موجی از توریست ها مواجه شدند که بیشتر آنها چینی هستند. در این بازگشت بزرگ روزانه هر مشتری میانگین 200 یورو را برای هتل های فرانسوی و مراکز خرید این کشور به ارمغان آورده است.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*سود 12 درصدی شرکت اپل درفروش آیپد – وال استریت ژورنال
شرکت اپل با رشد 12 درصدی در فروش رایانه های مک و آیپد روبرو شده است. این درآمد بالا در ماه ژوئن بوده است زمانی که به نظر پایین ترین دوره برای تقویت فروش آیپد و مک به نظر می رسند با این حال فروش این محصولات خوب بوده و خرید گوشی های آیفن نیز متداوم بوده است.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار