کد خبر: ۴۹۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲
از تحریم کره شمالی تا آغاز دیکتاتوری مادورو
تجارت آنلاین: تحریم کره شمالی توسط سازمان ملل، قدرت مطلق مادورو با شروع کارمجلس شورای ونزوئلا، درز اطلاعات در دوران ترامپ ۳ برابر شد و رشد بازار کار در آمریکا از جمله مهمترین تیترهای صفحه نخست روزنامه های روز یکشنبه دنیا هستند.
*تحریم کره شمالی توسط سازمان ملل – نیویورک  تایمز
اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد در واکنش به آزمایش‌های موشکی اخیر کره‌شمالی، دور جدیدی از تحریم‌ها را علیه پیونگ‌یانگ وضع کردند. تحریم‌های جدید صادرات کره‌شمالی و سرمایه‌گذاری در این کشور را نشانه رفته است.این تحریم ها به صادرات 1 میلیارد دلاری کره شمالی ضرر می زند.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*قدرت مطلق مادورو با شروع کارمجلس شورای ونزوئلا – لوموند

مجلس موسسان ونزوئلا با وجود اعتراض‌های داخلی و خارجی کار خود را آغاز کردند.این مجلس قادر است درمقابل مخالفان مادورو استادگی کند. وظیفه این نهاد قانونگذاری جنجالی که رقیب کنگره ملی است، بازنویسی قانون اساسی عنوان شده است. این نهاد تازه تاسیس است که بسیاری آن را بستری برای دیکتاتوری نیکولاس مادورو، رئیس‌جمهوری ونزوئلا خوانده‌اند.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*درز اطلاعات در دوران ترامپ ۳ برابر شد – واشنگتن پست
جف سشنز، دادستان کل آمریکا تاکید کرد درز اطلاعات در دوران ترامپ 3 برابر بیشتر از دوران اوباما بوده است و دادستانی کل آمریکا بخش مهمی از کارها را به شناسایی و برخورد با عاملان درز اطلاعات اختصاص دارد که دولت ترامپ را فرا گرفته است.او متعهد شد وزارت دادگستری آمریکا در برخورد با اتهامات مجرمانه علیه کسانی که به افشای اطلاعات محرمانه دست می‌زنند، تردید نخواهد کرد.   
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*رشد بازار کار در آمریکا – وال استریت ژورنال
کارفرمایان آمریکایی در ماه جولای 209 هزار شغل را ایجاد کردند امری که باعث کاهش نرخ بیکاری به 4.3 درصد رسیده است. این بیشترین کاهش در نرخ بیکاری از 16 سال گذشته تا کنون است.این خبر باعث خوشبینی نسبت به رشد اقتصاد آمریکا شد که در ماه های اخیر با کندی رشد روبرو شده است.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار