کد خبر: ۴۹۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰
دکتر همتی، عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی:
عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی گفت: معتقدیم که این سازمان در ٤ سال دولت یازدهم گام های خوبی در راستای انجام ماموریت ها برداشت و سازمان تامین اجتماعی به مسیراصلی خدمت رسانی بازگشت.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر محمدعلی همتی در همایش سراسری مدیران سازمان تامین اجتماعی افزود: در سالهای اخیر، زیرساختهای اساسی دراین سازمان ایجاد شد و شاهد به بار نشستن برنامه های متعددی هستیم و نمود برنامه ها آشکار می شود.
وی با بیان اینکه در حوزه درمان سازمان تامین اجتماعی کاستی های سالهای گذشته بویژه در بخش آی تی برطرف شد، اظهار داشت: در ماه ها و سنوات آتی، بسیاری از برنامه های این سازمان به نتیجه می رسد.
دکتر همتی با اشاره به اینکه رئیس جمهور محترم در مراسم تحلیف و تنفیذ به موضوع نظام جامع تامین اجتماعی اشاره داشتند، گفت: زمینه مناسب برای برطرف شدن مشکلات مردم فراهم می کنیم.
عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی افزود: استقرار نظام جامع تامین اجتماعی و رفع مشکلات مردم و رفع فقر مطلق از مهمترین برنامه هایی است که با همکاری سازمان تامین اجتماعی قابل انجام است.
نام:
ایمیل:
* نظر: