کد خبر: ۴۹۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶
"پرداخت نوين" حامي توسعه کسب کار استارتاپ‌هاهمزمان با برگزاري بيست و سومين نمايشگاه بين‌المللي الکامپ، بنيان‌گذار بانک اقتصادنوين با حضور در غرفه‌هاي شرکت پرداخت نوين، از نزديک با محصولات و خدمات نوين معرفي شده از سوي اين شرکت در نمايشگاه آشنا شد.
پرداخت نوينبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، شرکت پرداخت نوين به عنوان يکي از شرکت‌هاي قديمي اين حوزه با مطالعه و برنامه‌ريزي دقيق نسبت به معرفي خدمات و محصولات جديد اقدام کرده که بخشي از اين محصولات و خدمات در نمايشگاه الکامپ معرفي شد.
از جمله اين محصولات و خدمات مي‌توان به موبايل پوز (MPos)، نوين تل، خدمت پنجم، نوين تک و صندوق جسورانه صدراوين و شتاب دهنده ‌نوين اشاره کرد که در اين نمايشگاه معرفي شدند و مورد استقبال متخصصان اين بخش و بازديد کنندگان نمايشگاه قرار گرفتند، ضمن اينکه اين شرکت با حضور در سالن تخصصي استارتاپ‌ها، زمينه توسعه و گسترش فضاي کسب و کار فعالان اين عرصه را فراهم کرد.
همزمان با برگزاري نمايشگاه الکامپ، مهندس محمد صدرهاشمي‌نژاد بنيان‌گذار بانک اقتصادنوين با حضور در محل دايمي نمايشگاه‌ها، از نزديک با محصولات و خدمات جديد شرکت پرداخت نوين آشنا شد.
وي در حاشيه بازديد از غرفه شرکت پرداخت نوين در نمايشگاه الکامپ، با اشاره به رويکرد بانک اقتصادنوين در ارايه خدمات نوين به مشتريان گفت: بانک اقتصادنوين پيش زمينه‌هاي لازم براي معرفي خدمت جديد و محصولات نوين را فراهم کرده که از جمله اين پيش نيازها مي‌توان به راه‌اندازي شرکت پرداخت نوين اشاره کرد.
مهندس صدرهاشمي‌نژاد تاکيد کرد: سرعت تحول در دوره حاضر به شدت افزايش يافته و الگوهاي تکنولوژي به شدت در حال تغيير است، اگر دو قرن طول کشيد تا انسان‌ها در قرن بيستم از رفتارهاي مردم در قرن 18 تعجب کنند، مردم در آينده بسيار نزديک از رفتار ما در قرن 21 تعجب خواهند کرد، کوتاه شدن اين تعجب حاصل سرعت تغيير تکنولوژي است.
وي به لزوم توجه به شتاب دهنده‌ها و استارتاپ‌ها اشاره کرد و گفت: توجه به اين بخش‌ها از الزامات موفقيت سازمان در آينده نه چندان دور خواهد بود که خوشبختانه شرکت پرداخت نوين با درک اهميت توجه به اين بخش‌ها اقدامات موثر و خوبي در حوزه‌هاي جديد داشته است.
در بيست و سومين نمايشگاه بين‌المللي الکامپ بيش از 800 شرکت از ايران و 20 کشور خارجي، در فضايي به مساحت 35 هزار متر مربع دستاوردها، خدمات و محصولات خود را به نمايش گذاشتند. شرکت پرداخت نوين با هدف معرفي تخصصي خدمات نسبت به تفکيک غرفه‌هاي تخصصي اقدام کرده بود به طوري که اين شرکت با دو غرفه در اين نمايشگاه حضور داشت که هر دوي اين غرفه‌ها مورد استقبال بازديد کنندگان قرار گرفت.
بيست و سومين نمايشگاه بين‌المللي الکامپ طي روزهاي 30 تير الي 2 مرداد در محل دايمي نمايشگاه‌هاي تهران برگزار شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: