کد خبر: ۴۹۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹
از تابستان تا زمستان
پیرو توافقات صورت گرفته تمامی کاربران سرویس های اینترنت پرسرعت+ADSL۲ آسیاتک در سراسر کشور می توانند به صورت رایگان و بدون نگرانی بابت مصرف ترافیک از تاریخ ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ تا ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ از اپلیکیشن بیسفون استفاده کنند.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک، پیرو توافقات صورت گرفته تمامی کاربران سرویس های اینترنت پرسرعت+ADSL۲ آسیاتک در سراسر کشور می توانند به صورت رایگان و بدون نگرانی بابت مصرف ترافیک از تاریخ ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ تا ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ از اپلیکیشن بیسفون استفاده کنند.

گفتنی است شما می‌توانید در صورت نصب اپلیکیشن بیسفون از پیام‌های متنی و چندرسانه‌ای و البته تماس‌ اینترنتی کاملا رایگان با دیگران بهره مند شوید. کیفیت بالای تماس و امکان برقراری ارتباط با دیگران بدون نیاز به اینترنت و اپلیکیشن در تلفن همراه مقصد از جمله ویژگی های بیسفون است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لینک دانلود اپلیکیشن به صفحه www.asiatech.ir/bisphone مراجعه کنند. همچنین این امکان برای مشترکین گرامی آسیاتک فراهم است تا اپلیکیشن بیسفون را بدون مصرف ترافیک و بصورت کاملا رایگان از سایت آسیادی ال و به آدرس زیر دریافت نمایند.

نام:
ایمیل:
* نظر: