کد خبر: ۴۹۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲
هشدار ترامپ به کره شمالی
تجارت آنلاین: نگرانی درباره گسترش تقاضای عاج، انتخابات کنیا در نگرانی و تنش، جستجوی چین برای ورزشکاران در جهان و هشدار ترامپ به کره شمالی از جمله مهمترین تیترهای صفحه نخست روزنامه های روز چهارشنبه دنیا هستند.
*نگرانی درباره گسترش تقاضای عاج – نیویورک تایمز
جایگزین برای عاج ماموت ها در چین به عنوان یک جایگزین اخلاقی برای عاج فیل ها است که تحت خطر انقراض  قراردارند. کشور چین فروش عاج فیل را ممنوع کرده است. اما بسیاری نگرانند افزایش تقاضای اشیا هنری ساخته شده با عاج باعث روی آوردن بسیاری به بازارهای سیاه برای تجارت عاج فیل شود.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*انتخابات کنیا در نگرانی و تنش – وال استریت ژورنال
در پی رقابتی تنگاتنگ و خشونت آمیز میان حامیان رییس جمهوری کنیا و مخالف قدیمی او، مردم این کشور به پای صندوق‌های رای رفتند..در این انتخابات مردم کنیا در شش انتخابات مختلف برای تعیین فرمانداران، قانون‌گذاران، سناتورها، مقامات محلی و نمایندگان زنان در قبایل محلی در پای صندوق‌های رای حاضر شدند.تدابیر امنیتی شدیدی توسط 150 هزار مامور مستقر شده در سراسر نایروبی و این کشور حکم فرماست .
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*جستجوی چین برای ورزشکاران در جهان – چاینا دیلی
باتوجه به چهار رشته تازه ورزشی که در سال 2020 المپیک توکیو اضافه خواهند شد، وزارت ورزش چین درسراسر جهان درحال جستجو برای یافتن ورزشکاران قدرتمند چینی تبار است.افرادی با مهارت شرکت در ورزش هایی چون سنگ نوردی ، موج سواری ، اسکیت بورد و دوچرخه سواری آزاد که جزو رشته های المپیک خواهند بود.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*هشدار ترامپ به کره شمالی – گاردین
تهدید رئیس جمهور آمریکا علیه کره شمالی نشانه ای تازه از حساس شدن تنش هسته ای میان دو کشور است. دونالد ترامپ به پیونگ یانگ هشدار داد که پاسخ آمریکا به حمله کره به ایالات متحده "خشم و آتش "خواهد بود. درمقابل کره شمالی اعلام کرد  ارتش کره شمالی در حال بررسی طرح عملیاتی است تا با موشک‌های بالستیک میان-دوربرد به مناطقی در جزیره گوام در اقیانوس آرام حمله کند.  
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار