کد خبر: ۴۹۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
ابراهیم حميدى مديرعامل شركت بيمه ايران معين: شركت بيمه ايران معين تمام تلاش خود را کرده است تا با انعطاف‌پذير کردن و چابك سازى فرآيند طراحى و توسعه محصول و با مشاركت تمام بخش‌ها و ظرفيت‎هاى شركت بيمه ايران، بيمه زندگى مان را پشتيبانى کند.
سود قطعی بیمه زندگی مان برای سال 95 اعلام شدآقاى ابراهیم حميدى مديرعامل شركت بيمه ايران معين، در برنامه آموزشى و مراسم تقدير از نمايندگان برتر فروش بيمه زندگى مان استان فارس، در خصوص گامهاى اوليه شكل‌گیرى و ورود بازار بيمه زندگى مان ضمن اشاره به ساختار گسترده بيمه ايران اظهار داشت: شركت بيمه ايران معين تمام تلاش خود را کرده است تا با انعطاف‌پذير کردن و چابك سازى فرآيند طراحى و توسعه محصول و با مشاركت تمام بخش‌ها و ظرفيت‎هاى شركت بيمه ايران، بيمه زندگى مان را پشتيبانى کند.
وی در ادامه افزود: ظرفيت‌هاى خيلى خوبى در بيمه ايران وجود داشت و ما تلاش كرديم تا از اين ظرفيت‌هاى خالى استفاده كنيم و به لطف خداوند با موفقيت اين محصول، موجب تأثيرگذارى در سياست گذارى‌هاى كلان بيمه‌هاى زندگى در كشور شديم.
مدیرعامل بیمه ایران معین ضمن توضیح در خصوص مراحل طراحى محصول و مدل كسب و كار بيمه زندگى مان از شبكه فروش خواستند تا محصول را بشناسند و با توجه به نيازهاى مشترى آن را بفروشند؛ در توضيحات به مشترى صداقت داشته باشند و به وفادارى مشترى اهميت دهند، و هرگز در ارایه بیمه زندگی مان به مشتریان غلو نکنند.
او سپس تأكيد کرد: قبل از آنكه به درآمدهاى حاصل از فروش فكر كنيم بايد به ارزشمندى فروش اين محصول و خدمتى كه مى‌توانيم به مردم داشته باشيم فكر كنيم. با اين رويكرد قطعا مردم بيشتر به ما اعتماد خواهند كرد و بهتر خواهيم فروخت.
آقای حمیدی با ابراز خرسندی از فروش بیمه زندگی مان گفت: تا كنون توانسته‌ايم امنيت خاطر براى بيش از ٧٥٠ هزار خانواده را ايجاد كنيم و تلاش مى‌كنيم تا اين ركورد را افزايش دهيم چرا كه بخش عمده مردم جامعه ما بيمه زندگى ندارند و به اين محصول نياز دارند.
او همچنین از نمایندگان عمومی و مسئولین استان خواست تا از نمایندگان تخصصی فروش بیمه‌های عمر که به تازگی در قالب آیین نامه 54 کد نمایندگی گرفته‌اند و وارد بازار کار شده‌اند، حمایت کنند.
 مدیرعامل بیمه ایران معین در بخش پایانی سخنانش با اشاره به رتبه خوب استان فارس در فروش بیمه زندگی مان از مديريت، همكاران و شبكه فروش این استان تشكر كرد و به شبكه فروش مژده دادند كه در سال جديد نيز از شركت‌هايى خواهيم بود كه با توجه به شرايط اقتصادى بازار، سود قابل توجهى پرداخت خواهيم كرد.
وی افزود: ما براى رسیدن به این مهم تلاش‌هاى زيادى كرده‌ايم که مهمترين آنها جدا كردن درآمد حاصل از بيمه زندگى مان از ساير حسابها و سرمايه‌گذارى متمركز براى اين محصول بوده است.
 پایان بخش سخنان مدیرعامل بیمه ایران معین اعلام سود قطعی 21 درصد برای  بیمه زندگی مان در سال 1395 بود که با استقبال و تشویق حاضران در سالن همراه شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: