کد خبر: ۴۹۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان
تجارت آنلاین : نگرانی سوپرمارکت های انگلیسی از تخم مرغ های آلوده، کاهش محبوبیت ماکرون پس از 50 روز، استفاده داعش از سایت eBay برای انتقالات مالی و نگرانی جهان از تهدیدهای ترامپ از جمله مهمترین تیترهای صفحه نسخت روزنامه های روز شنبه دنیا هستند.
*نگرانی سوپرمارکت های انگلیسی از تخم مرغ های آلوده -  گاردین
به دنبال گسترش تخم مرغ های آلوده هلندی در کشورهای اروپایی ، چهار سوپرمارکت زنجیره ای در انگلیس اقدام به جمع آوری هفتصد هزار تخم مرغ هلندی از قفسه های خود کردند. آژانس استاندارد غذا در بریتانیا پیشتر تخمین زده بود که 21 هزار تخم مرغ هلندی وارد شده به انگلیس آلوده بودند.درعین حال این آژانس اعلام کرده که موردی برای نگرانی نسبت به خطر تخم مرغ ها برای سلامت جامعه وجود ندارد.
استفاده داعش از سایت eBay برای انتقالات مالی

*کاهش محبوبیت ماکرون پس از 50 روز – فیگارو
با گذشت 50 روز از ریاست جمهوری ،علاقه فرانسوی ها نسبت به امانوئل ماکرون کم شده است. براساس نظرسنجی ها محبوبیت رئیس جمهور کاهش داشته و تنها 36 درصد از مردم فرانسه از کارکرد ماکرون راضی بودند.
استفاده داعش از سایت eBay برای انتقالات مالی

*استفاده داعش از سایت eBay برای انتقالات مالی – وال استریت ژورنال
پلیس فدرال آمریکا اف بی آی در تحقیقات خود کشف کرده است که یک شبکه جهانی مالی که توسط مقامات داعش فعالیت می کند از طریق انتقالات ساختگی در سایت خرید و فروش کالا eBay اقدام به انتقال پول به نیروهای خود می کنند. یکی از دریافت کنندگان این پولها یک شهروند آمریکایی و عضو داعش بوده که توسط اف بی آی در مریلند دستگیر شده است .
استفاده داعش از سایت eBay برای انتقالات مالی

*نگرانی جهان از تهدیدهای ترامپ – نیویورک تایمز
ادامه تهدیدات دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به جنگ با کره شمالی باعث نگرانی دیگر کشورهای جهان شده است. دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در تهدید و توییتی دیگر خطاب به کرۀ شمالی نوشت که ارتش ایالات متحده «سلاحش را مسلح و به روی هدف قفل کرده است».دراین میان رئیس جمهور آمریکا از گزینه دخالت نظامی در ونزوئلا که هیچ تهدید استراتژیکی برای آمریکا ندارد صحبت کرده است.
استفاده داعش از سایت eBay برای انتقالات مالی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار