کد خبر: ۴۹۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران: فعالیت های این بانك بارویكردی كاملااجتماعی همراه بوده وعملكرد آن نسبت به بانك های تجاری كاملا متفاوت است.
رویکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران در شبکه بانکی كشور كاملا متفاوت است
مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در دیدار با سردار منتظرالمهدی معاونت اجتماعی ناجا، در خصوص اقدامات انجام شده برای رفع محرومیت ها و کاهش آسیب های ناشی از مشکلات مالی بیان داشت: فعالیت های این بانك طی ۴ سال اخیر و در دولت یازدهم با رویكردی كاملا اجتماعی همراه بوده و عملكرد آن نسبت به بانك های تجاری شبكه بانكی كشور كاملا متفاوت است.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، اکبری ضمن تاکید به حمایت ۱۰ بانک بزرگ كشور از برنامه ها و اهداف تدوین شده برای بانك قرض الحسنه مهر ایران گفت: عمده كار ما در این بانك پوشش افراد محروم و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان واقعی جامعه می باشد كه در این راستا همكاری های متعددی با سایر سازمان ها، نهادها و ارگان ها انجام شده است.
وی افزود: تا کنون این بانک گام های موثر و مفیدی در حوزه های کارآفرینی و اشتغالزایی، بهداشت و درمان، معیشت و ازدواج جوانان برداشته است و با ۵۳۰ شعبه فعال در کلیه استان های كشور مشغول ارائه خدمات و تسهیلات قرض الحسنه به مراجعین و متقاضیان می باشد.
مرتضی اکبری با اشاره به تغیر رویکرد بانکی دنیا، از شعبه محوری به سمت گسترش خدمات بانکداری نوین اظهار داشت: در سال گذشته اقدامات ارزنده ای برای توسعه خدمات نوین بانكداری الكترونیكی انجام و با راه اندازی سامانه های آنلاین افتتاح حساب و درخواست تسهیلات، فصل جدید و متمایزی در ارائه خدمات بانكی به مردم ایجاد شده است.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران خاطرنشان ساخت: این بانک منابع قرض الحسنه اشخاص حقیقی و حقوقی خصوصاً خیرین جامعه را جذب نموده و در قالب تسهیلات قرض الحسنه با نرخ کارمزد صفر تا ۴درصد به نیازمندان جامعه پرداخت می نماید.
وی ادامه داد: در سال گذشته بالغ بر ۵۱۰ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه در شعب سراسر کشور پرداخت شده که این مقدار طی چهار ماه ابتدای سال جاری نزدیک به دویست و ده هزار فقره وام می باشد.
مرتضی اکبری تصریح کرد: اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با انتقال بخشی از گردش مالی خود به حساب های قرض الحسنه این بانک در قالب طرح های حمایتی و اعتبار در حساب جاری از شعب این بانک تسهیلات قرض الحسنه دریافت نمایند.

نام:
ایمیل:
* نظر: