کد خبر: ۴۹۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
از بازار کساد تخم مرغ های آآوده تا گرانی در آمریکا
تجارت آنلاین: نابرابری در سیستم بهداشت انگلیس، کاهش فروش تخم مرغ ها در هنگ کنگ، مصاحبه بازرس پرونده ترامپ با کاخ سفید و افزایش قیمت ها برای مصرف کنندگان آمریکایی از جمله مهمترین تیترهای صفحه نخست روزنامه های روز یکشنبه دنیا هستند.
*نابرابری در سیستم بهداشت انگلیس- گاردین
نابرابری و شکاف در سیستم بهداشت انگلیس درحال رشد است. براساس آمار سازمان بهداشت انگلیس، درمقایسه با افراد ثروتمند و  مردم فقیر ، فقرا سالهای زیادی را با درد تحمل میکنند و با مرگ زودرس روبرو هستند.فاصله طبقاتی در بخش بهداشت کشور انگلیس درحال افزایش است.  
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*کاهش فروش تخم مرغ ها در هنگ کنگ – ساوت چاینا مورنینگ پست
فروش تخم مرغ های وارداتی از اروپا در هنگ کنگ و چین کاهش شدیدی داشته است و فروشندگان تخم مرغ با وجود اعلام اطمینان مقامات از وضعیت تخم مرغ های اروپایی با ضرر فراوان روبرو شدند. فروش تخم مرغ به دلیل گسترش تخم مرغ های آلوده در 17 کشور جهان کاهش یافته است.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*مصاحبه بازرس پرونده ترامپ با کاخ سفید – نیویورک تایمز
رابرت مولر بازرس ارشد در پرونده رابطه روسیه با کمپین انتخاباتی ترامپ ، خواستار انجام مصاحبه های تازه دراینباره با کارمندان سابق کاخ سفید از جمله راینس پریبوس مسئول دفتر ترامپ شده است. گفته شده است جلسه بررسی این پرونده در سنا تا پایان سال میلادی بسته خواهد شد.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*افزایش قیمت ها برای مصرف کنندگان آمریکایی – وال استریت ژورنال
در ماه جولای قیمت ها برای مصرف کنندگان کمی افزایش داشت. دراین میان تورم در آمریکا در این ماه آرام بود و به نظر می رسد که امسال نرخ تورم در آمریکا کاهش بیشتر داشته باشد.
  مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان 



نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار