کد خبر: ۴۹۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
توسعه و گسترش خدمات بانکی به ویژه در روستاها و مناطق محروم از برنامه های مهندس جهرمی وزیر پیشنهادی برای وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات است.
دکتر فرحی: توسعه خدمات پست بانک از برنامه های مهندس جهرمی استتوسعه و گسترش خدمات بانکی درسطح کشور به ویژه در روستاها و مناطق محروم و ایجاد دسترسی عمومی برای تمامی هموطنان از طریق شبکه گسترده پست بانک ایران از برنامه های مهندس جهرمی وزیر پیشنهادی رئیس جمهور برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.
خسرو فرحی مدیرعامل پست بانک ایران در گفتگوئی ضمن حمایت از مهندس جهرمی و برنامه های وی برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهارداشت: با توجه به سوابق وی در مسئولیت های مختلف حوزه های فناوری اطلاعات قطعاً با قبول مسئولیت خطیر این وزارتخانه می تواند تحول خوبی در حوزه های مختلف IT، ICT و دانش بنیان ها و کسب و کارهای آن ایجاد نماید.
فرحی تصریح کرد: عملکرد موفق وی در شرکت ارتباطات زیرساخت و مروری بر برنامه های پیشنهادی برای مجلس شورای اسلامی جهت کسب رأی اعتماد بیانگر تسلط مهندس جهرمی بر این حوزه بوده و برنامه های کاربردی خوبی را ارائه نموده است.
وی تأکید کرد: خوشبختانه دکتر واعظی در مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اقدامات خوب و مؤثری را انجام داده است و ادامه سیاست ها و برنامه های وی توسط مهندس جهرمی، تحول عظیمی در این وزارتخانه ایجاد خواهد کرد.
فرحی افزود: با توجه به نگاه مهندس جهرمی برای خدمت رسانی به هموطنان در حوزه‌های فناوری اطلاعات و بانکی قطعاً بسترهای پست بانک ایران به ویژه حوزه خدمات نوین بانکی آن می‌تواند این نگاه را بیش از پیش عملیاتی سازد. 
مدیرعامل پست بانک ایران درپایان ضمن آرزوی موفقیت برای مهندس جهرمی ابراز امیدواری کرد که نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رأی اعتماد خود، وی را در مسیر توسعه و پیشرفت فناوری اطلاعات کشور حمایت نمایند.

نام:
ایمیل:
* نظر: