کد خبر: ۴۹۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان
تجارت آنلاین: ترامپ زیر آتش انتقاد با کشته شدن زنی در راه پیمایی راست های افراطی، رشد اقتصاد ژاپن، انتقاد پکن به حضور نیروهای آمریکایی در دریای جنوب چین و شارلوتویل در کاخ سفید از جمله مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های روز دوشنبه دنیا هستند
*ترامپ زیر آتش انتقاد – گاردین
سیاستمداران از هر حزبی در آمریکا از نحوه برخورد دونالد ترامپ با حادثه کشته شدن یک زن توسط یک مرد حامی گروه های راست افراطی انتقاد کردند. به گفته منتقدان رئیس جمهور آمریکا در نطق خود نتوانست گروه برتری نژاد سفید را محکوم کند. فرد متهم که با خودروی خود به جمعیت مخالفان ضدنژادپرستی حمله کرده بود مظنون به داشتن ارتباط با گروه های نئو نازی است.
از رشد اقتصاد ژاپن تا دردسرهای تازه ترامپ

*رشد اقتصاد ژاپن – نیویورک تایمز
اقتصاد ژاپن با رشد روبرو شده است که بالاترین سطح رشد در 11 سال گذشته بوده است. میزان خرید کالا توسط مشتریان ژاپنی نشانگر یک خوشبینی به دوران بهتر اقتصادی در این کشور است. صندوق بین المللی پول نیز پیشتر  در گزارشی پیش بینی کرده بود که چشم انداز اقتصادی ژاپن در سال جاری میلادی ارتقا خواهد داشت.
از رشد اقتصاد ژاپن تا دردسرهای تازه ترامپ

*انتقاد پکن به حضور نیروهای آمریکایی در دریای جنوب چین  - چاینا دیلی
پکن نسبت به حضور ناوهای جنگی آمریکا در دریای جنوب چین انتقاد کرد و افزود این عملکرد تنها باعث می شود تا قدرت دفاعی چین بیشتر شود. دراین میان شی جینپینگ رئیس جمهور چین درگفتگوی تلفنی با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا خواستار آرام کردن لحن ترامپ نسبت به کره شمالی شد تا دو کشوراز راهای مناسب برای حل موضوع وارد عمل شوند.
از رشد اقتصاد ژاپن تا دردسرهای تازه ترامپ

*شارلوتویل، کاخ سفید – لیبراسیون

خشونت های مهارنشده دونالد ترامپ و اطرافیانش خود را نشان داد. راه پیمایی راست های افراطی با افتخار و سرهای بالا در خیابانهای شارلوتویل راه رفتند که  باعث کشته شدن یک نفر شد.
از رشد اقتصاد ژاپن تا دردسرهای تازه ترامپ

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار