کد خبر: ۴۹۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴
نشست صمیمانه مدیرعامل بانک صادرات ایران با خبرنگاران رسانه های گروهی کشور و با حضور مدیران برتر بانک صادرات ایران درمحل مجموعه فرهنگی بانک صادرات ایران برگزار شد.
رونمایی از محصول جدید بانكداری الكترونیك بانك صادراتبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین در این جلسه که سیاوش زراعتی مدیرعامل، دکتر لشکر بلوکی و سوری اعضای هیات مدیره نیز حضور داشتند از یک محصول جدید بانک رونمایی شد.
زراعتی در این نشست با اشاره به اهمیت جایگاه اطلاع رسانی در کشور از طریق رسانه های گروهی تاکید کرد: تقدیر از فعالیت خبرنگاران در حوزه بانکی به رونق فعالیت بانکها کمک خواهد کرد و بانکها به حمایت رسانه ها نیازمندند. 
وی درخصوص برپایی مجمع بانک صادرات نیز گفت:اقدامات اولیه انجام شده و در اسرع وقت مجوز بانک مرکزی گرفته و درخدمت سهامداران بانک خواهیم بود.
همچنین مدیرعامل بانک صادرات درخصوص کاهش نرخ سود سپرده های بانکی اظهارداشت:این امر ضرورتا باید انجام شود این مهم درشورای هماهنگی بانکها مطرح هست و ما هم پیش قدم خواهیم بود که در چارچوب ضوابط بانک مرکزی این کار را انجام دهیم.
دکتر لشکر بلوکی عضو هیات مدیره بانک صادرات هم در این مراسم گفت: با شروع اجرای برنامه نقشه راه بانک صادرات که از ابتدای سالجاری عملیاتی شده، تحولات چشمگیری در این بانک بوجود خواهد آمد و رضایت مشتریان از خدمات دهی بانک صادرات ایران افزایش خواهد یافت.
وی افزود: محصولات جدید بانک صادرات در راه است که در برنامه های آتی با همیاری اصحاب رسانه این محصولات به مردم و مشتریان بانک صادرات معرفی خواهد شد. 

نام:
ایمیل:
* نظر: