کد خبر: ۴۹۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۷
ریل‌گذاری ١٥ ماهه اشتغال‌زایی برای ٩٢٨ نفر تکمیل شد؛
تسهیلات پرداختی بانک صادرات ایران در استان قم در ١٥ ماهه منتهی به پایان خرداد سال جاری از ٨٤٣ میلیارد ریال فراتر رفت.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، تلاش این بانک برای اجرای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در زمینه تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در استان قم، منجر به پرداخت ٨٤٣ میلیارد و ٢١٥ میلیون ریال تسهیلات شده است. 
این میزان تسهیلات که از ابتدای فروردین‌ماه سال ٩٥ تا پایان خرداد ماه امسال در بخش‌های مختلف پرداخت شده، شرایط ایجاد ٩٢٨ شغل مستقیم را در این استان فراهم آورده است. 
بنابراین گزارش از این میزان تعداد ٥٣ فقره وام به ارزش بیش از ٥٤٢ میلیارد ریال به صورت تسهیلات مشارکت مدنی در بخش حمایت از رونق تولید با هماهنگی کارگروه اشتغال استان پرداخت شده است. همچنین در بخش صنایع کوچک نیز نزدیک به ٥/٩ میلیارد ریال در قالب سرمایه ثابت و سرمایه در گردش اشتغال‌زایی برای ٢٠ نفر را ممکن کرده است. 
لازم به ذکر است: مدیریت شعب استان قم به تبع سهمیه ابلاغی برابر تبصره ٢٦ قانون بودجه سال ٩٥ تعداد ١٠٨ فقره وام قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی به ارزش بالغ بر ٢٩ میلیارد ریال به معرفی‌شدگان کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) و اداره بهزیستی در جهت ایجاد اشتغال پایدار پرداخت کرده است. 
در این میان تعداد ٢٨٩٧ فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج نیز به ارزش بیش از ٢٥٦ میلیارد ریال و همچنین تعداد ٢٥ فقره وام قرض‌الحسنه حمایت از زندانیان معسر و مورد حمایت ستاد دیه به ارزش بیش از ٥ میلیارد ریال پرداخت شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: