کد خبر: ۴۹۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴
شمارش معکوس برای جنگ جهانی سوم آغاز شده است؟!
رسانه های کره شمالی بامداد سه شنبه گزارش دادند که کیم جونگ اون رهبر کره شمالی به ارتش این کشور دستور داده تا برای هرگونه حمله موشکی آماده باشند.
فرمان آماده باش رهبر کره شمالی به ارتش
رهبر کره شمالی به ارتش این کشور برای هرگونه حمله دستور آماده باش داد.
رسانه های کره شمالی بامداد سه شنبه گزارش دادند که کیم جونگ اون رهبر کره شمالی به ارتش این کشور دستور داده تا برای هرگونه حمله موشکی آماده باشند.
 رهبر کره شمالی از واشنگتن خواسته است تا برای جلوگیری از درگیری نظامی تصمیم قاطعی بگیرد.
 بنابر این گزارش، ارتش کره شمالی نیز طرح حمله موشکی به جزیره گوآم آمریکا واقع در غرب اقیانوس آرام را به رهبر این کشور ارائه کرده است.
 کره شمالی واشنگتن را تهدید کرده است که با چهار موشک میان برد سواحل جزیره گوآم که در فاصله سه هزار و 200 کیلومتری پیونگ یانگ قرار دارد را هدف قرار خواهد داد.
در همین رابطه خبرگزاری رسمی کره شمالی روز سه شنبه اعلام کرد کیم جونگ اون رهبر این کشور طرحی را درباره شلیک موشک به سوی جزیره آمریکایی گوام در اقیانوس آرام دریافت کرده است.
 این خبرگزاری اعلام کرد کیم مدت طولانی این طرح را بررسی کرده و در بازدید روز دوشنبه از مرکز فرماندهی نیروی راهبردی مسئول واحدهای موشکی با مقامات نظامی بلند پایه درباره آن بحث کرده است.
 ارتش کره شمالی هفته گذشته اعلام کرد طرحی را تا نیمه اوت برای شلیک چهار موشک آماده می کند که بعد از عبور از آسمان ژاپن به 30 تا 40 کیلومتری جزیره گوام اصابت می کنند تا هشدار جدی به آمریکا داده باشد.
در همین حال، جوزف دانفورد رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در واکنش به تهدید کره شمالی گفت: واشنگتن آمادگی کامل برای دفاع از خود و همپیمانانش در شبه جزیره کره را دارد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار