کد خبر: ۴۹۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳
از تلاش چین برای سلطه در فن آوری تا اتحاد آمریکا و ژاپن
تجارت آنلاین: نخست وزیرانگلیس به دنبال جلوگیری از آشوب تجاری، حملات نژادپرستی ویرجینیا آزمایشی برای ترامپ، تلاش چین برای سلطه در فن آوری و اتحاد آمریکا و ژاپن در دفاع سایبری از جمله مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های روز سه شنبه دنیا هستند.
*نخست وزیرانگلیس به دنبال جلوگیری از آشوب تجاری – گاردین
ترزا می نخست وزیر انگلیس سعی دارد تا با برقراری توافق تجاری با اتحادیه اروپا از آشوب تجاری با دیگر کشورهای اروپایی جلوگیری کند. وزرای کابینه ترزا می امیدوارند که بتواند با توافق نمایندگان اتحادیه اروپا از سود مشتریان اتحادیه اروپا پس از برگزیت بهره مند شوند.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*حملات نژادپرستی ویرجینیا آزمایشی برای ترامپ – وال استریت ژورنال

با گذشت دو روز از کشته شدن زنی 31 ساله توسط یکی از طرفداران برتری نژاد سفیددر شارلوت ویل ، ترامپ نام گروه های نژاد پرست و افراطی چون کوکلاس کلان را محکوم کرد. سخنان ابتدایی ترامپ که تمام طرف ها را مقصر خوانده بود و نامی از گروهای نئو نازی نبرده بود بر روی وب سایت یک گروه نئو نازی منتشر شد. این امر باعث تنش بین ترامپ و رهبران حزب جمهوریخواه شده است که اکنون ترامپ نیازمند حمایتشان است.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*تلاش چین برای سلطه در فن آوری – نیویورک تایمز

 چین به دنبال ایجاد علاقه و نوآوری و استراتژی تازه برای تقویت موضع خود در علوم فن آوری و پیشی گرفتن از رقبای خارجی است.  تاکنون چین از موضع خود به عنوان سرزمین ابزار تقلبی و نرم افزارهای دزدی بدون توجه به حق کپی و نام برند تجاری معروف شده اکنون هدف چین آموختن دانش لازم برای آینده میکروچیپ ها و خودروهای برقی است تا وارد بازار رقابتی شرکتهای خارجی شود.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*اتحاد آمریکا و ژاپن در دفاع سایبری – ژاپن تایمز

 شینزو ابه نخست وزیر ژاپن و دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا توافق کردند تا همکاریهای دفاعی سایبری را بیشتر کنند همچنین بر اهمیت توقف آزمایشات موشکی کره شمالی تاکیید کردند و آنرا برای جامعه جهانی مهم دانستند.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار