کد خبر: ۴۹۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان
تجارت آنلاین: اتحادیه اروپا ادعای توافق برسرگمرک با انگلیس را رد کرد، انتقاد دوباره به اظهارات تازه ترامپ، عقب نشینی کره شمالی از حمله به گوام و استعفای کارگران کارخانه ها در آمریکا از جمله مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های روز چهارشنبه دنیا هستند.
*اتحادیه اروپا ادعای توافق برسرگمرک با انگلیس را رد کرد – گاردین
روئسای اتحادیه اروپا ادعای مقامات انگلیسی برای توافق  برسر همسان سازی تعرفه های گمرکی را "تخیل" خواندند. دولت انگلیس قصد کپی برداری از  قراردادهای گمرگی اتحادیه اروپا پس از برگزیت را دارد. اتحادیه اروپا هرگونه توافق برسر این موضوع را یک معامله تخیلی خوانده است.
عقب نشینی کره شمالی از حمله به گوام

*انتقاد دوباره به اظهارات تازه ترامپ – نیویورک تایمز
در یک بحث تند با خبرنگاران دونالد ترامپ بار دیگر درباره مقصر خشونت های ویرجینیا تغییر موضع داد و گفت که هر دو طرف درگیری مسئول آن خشونت ها هستند.نانسی پلوسی، چاک شومر از حزب دموکرات و سوزان کالینز و جان مکین از سخنان ترامپ انتقاد کردند. درگیری های خشونت بار روز شنبه در شهر شارلوتزویل به مرگ یک تظاهرکننده و جراحات تعداد دیگری از مخالفان راستگراها منجر شد.
عقب نشینی کره شمالی از حمله به گوام

 *عقب نشینی کره شمالی از حمله به گوام – وال استریت ژورنال
کره شمالی دست از تهدید حمله به قلمروی آمریکا را پس از روزهایی پرتنش برداشت. خبرگذاری کره شمالی اعلام کرد کیم جونگ اون تصمیم گرفته به گوام حمله نکند اما هشدار داده است که ممکن است نظرش را تغییر دهد اگر یانکی ها به تهدیدات خطرناک خود ادامه دهند.این تصمیم پس از مکالمات تلفنی مقامات چینی و آمریکا به وجود آمد.
عقب نشینی کره شمالی از حمله به گوام

*استعفای کارگران کارخانه ها در آمریکا – واشنگتن پست
در زمانی که دولت ترامپ از ایجاد مشاغل تازه در بخش تولید صحبت می کند بسیاری از کارگران کارخانه های آمریکایی تصمیم به استعفا گرفتند. براساس آمار دولتی کارگران کارخانجات آمریکا مشاغل خود را به سرعت رها کردند نشانه ای که به گفته اقتصاددانان نشانگر آن است که کارگران قادر به یافتن کار در جای دیگر هستند.اما نگرانی از استفاده روبات در آینده باعث ترک نیروهای کارگر شده است.  
عقب نشینی کره شمالی از حمله به گوام
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار