کد خبر: ۴۹۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴
چهلمین شماره دو ماهنامه آموزشی، پژوهشی و تحلیلی گزارش موردی ویژه خرداد و تیر 1396 توسط پژوهشکده بیمه منتشر شد.
روابط عمومی پژوهشکده بیمه اعلام کرد این گزارش که به بررسی شرایط پوشش حوادث راننده توسط بیمه گران خارجی و ارائه شرایط عمومی پیشنهادی برای ایران اختصاص یافته است ، در ابتدا شرایط عمومی بیمه حوادث راننده 4 شرکت بیمه خارجی معتبر منتخب بر اساس روش تحلیل محتوا مورد مطالعه قرار گرفته و سپس نکات قابل توجه در شرایط عمومی آن ها احصاء و ارزیابی شده و متن شرایط عمومی پیشنهادی بیمه حوادث بر اساس قوانین و مقررات کشور،ضوابط تدوین شرایط عمومی و تجارب جهانی و تجارب موجود در ایران نگارش یافته است.
در این شماره از نشریه گزارش موردی تلاش شده است با بررسی و تحلیل شرایط عمومی پوشش حوادث راننده بیمه گران خارجی و تجربه صنعت بیمه در ایران،شرایط عمومی جهت پوشش راننده مسبب حادثه در حوادث رانندگی پیشنهاد گردد.
علاقه مندان جهت تهیه این نشریه که به قیمت 8000 تومان ارائه می شود، می توانند به پژوهشکده بیمه واقع در سعادت آباد – میدان شهید تهرانی مقدم - خیابان سرو غربی - نرسیده به میدان قیصر امین پور(شهرداری سابق) - پلاک 43 مراجعه نمایند. همچنین خرید مجازی از طریق مراجعه به آدرس /htpp://bookstore.irc.ac.ir و خرید از طریق آبونمان سالانه امکان پذیر است.

نام:
ایمیل:
* نظر: