کد خبر: ۴۹۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹
مدیرعامل شرکت بیمه "ما" گفت: در سال گذشته توانستیم اولین مجمع عمومی عادی سالانه را علی‌ رغم همه تغییرات و روش‌های تعیین کفایت‌های ذخایر برگزار کنیم و ما بالاترین DPS را در صنعت بیمه محقق کردیم و توانستیم ۱۷۰ ریال به ازای هر سهم بین سهامدارانمان توزیع کنیم.
صفدری: بیمه مجید صفدری در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص ارتباطات بین المللی با بیان اینکه مانعی بر سر انتقال پول از خارج به داخل در زمینه قراردادهای اتکایی این شرکت وجود ندارد گفت: بیمه "ما" توانسته با دو شرکت بیمه فرانسوی پارتنری و اسکور وارد مذاکره شده و با یکی از این شرکت ها قرارداد منعقد کند، گفت که این قراردادها اتکایی است.
مدیرعامل شرکت بیمه "ما" افزود: تا کنون برای نقل و انتقال پول از خارج به داخل و برعکس، مشکلی نداشته ایم و برای همه آن چه در این باره ممکن است پیش بیاید، راه حل هایی اندیشیده شده است.
وی در مورد بخشنامه‌ شرکت‌های بیمه که طبق آن بخشنامه شرکت‌های بیمه مجوز داشتند ۱۰ درصد بیمه‌نامه شخص ثالث را گران کند؟ گفت: طی چند سال گذشته حق بیمه شخص ثالث افزایش پیدا نکرده بود. از طرفی تعهدات افزایش یافته بود و علاوه بر این در آیین نامه جدید نکات خوبی ذکر شده بود ولی متاسفانه حق بیمه افزایش نیافته بود. در همین راستا و برای خدمات‌رسانی مناسب و شایسته بیمه مرکزی این بخشنامه را به شرکت‌های بیمه داد.
صفدری درباره اولین مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت نیز اظهار کرد: در سال گذشته توانستیم اولین مجمع عمومی عادی سالانه را علی‌ رغم همه تغییرات و روش‌های تعیین کفایت‌های ذخایر برگزار کنیم. ما بالاترین DPS را در صنعت بیمه محقق کردیم و توانستیم ۱۷۰ ریال به ازای هر سهم بین سهامدارانمان توزیع کنیم.
وی توضیح داد: در سال گذشته توانستیم ۱.۴۵ درصد افزایش سهم بازار را داشته باشیم که این موضوع با ترکیب سبد مناسب، مدیریت ریسک و تحلیل ریسک و گرفتن حق بیمه‌های واقعی محقق شد.
مدیرعامل بیمه "ما" افزود: همچنین ما امروز آیین نامه ۵۴ را در شرکت اجرایی کردیم ان‌شاءالله بتوانیم بعد از این اثبات کنیم که صنعت بیمه می‌تواند برای جوانان تحصیلکرده اشتغالزایی کند.
وی با اشاره به سهم ۲.۱ درصدی صنعت بیمه در اقتصاد کشور گفت: این سهم کم زیبنده اقتصاد کشور ما نیست. کشور ما کشور بزرگی است با منابع بسیار وسیع و صنعت بیمه باید نقش بزرگی در این کشور داشته باشد.
صفدر در پایان گفت: ما توانستیم در بین تمام شرکت‌های حاضر در بازار اول بورس جایگاه ۵۶ را به دست بیاوریم و همچنین ۵۶ رتبه ارتقا پیدا کنیم. با اینکه ما در ریسک‌های بزرگ ورود نکردیم، توانستیم با خرده‌فروشی ۲۰ درصد فروش‌مان را بالا ببریم. به روستاها رفتیم و به روستاییان بیمه عمر فروختیم. همچنین فروش بیمه‌نامه را به روش‌های جدید اجرایی کردیم. از دیدگاه ما روش‌های قدیمی در فروش بیمه‌نامه منسوخ شده و باید از طریق روش‌های جدید بیمه‌نامه به فروش رساند.

نام:
ایمیل:
* نظر: