کد خبر: ۴۹۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹
تیم المپیاد بانک دی در اولین دوره المپیاد بانکی، موفق به کسب رتبه دوم در بین چهارده بانک خصوصی و موسسه اعتباری شد.
بانک دی موفق به کسب رتبه دوم المپیاد بانکی شد
تیم المپیاد بانک دی در اولین دوره المپیاد بانکی، که به همت کانون بانک های خصوصی و موسسات اعتباری برگزار شد، موفق به کسب رتبه دوم در بین چهارده بانک خصوصی و موسسه اعتباری شد.به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک دی، تیم المپیاد بانک دی در اولین دوره المپیاد بانکی، که به همت کانون بانک های خصوصی و موسسات اعتباری برگزار شد، موفق به کسب رتبه دوم در بین چهارده بانک خصوصی و موسسه اعتباری شد.
در این المپیاد علمی که در روز 12 مرداد ماه سال جاری در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد 140 نفر از چهارده بانک خصوصی و موسسه اعتباری با پاسخگویی به 100 سوال در دروس حقوق بانکی 1 و 2، حسابداری بانکی، دستورالعمل های منتخب بانک مرکزی، دستورالعمل مبارزه با پولشویی و شناسایی مشتریان خارجی، بانکداری داخلی 1 و 2 با یکدیگر به رقابت پرداختند که تیم المپیاد بانک دی موفق شد در دروس «بانکداری داخلی 2» و «دستورالعمل های منتخب بانک مرکزی» حائز رتبه اول، و در دروس «دستورالعمل های مبارزه با پولشویی و شناسایی مشتریان خارجی»، «حسابداری بانکی» و بانکداری داخلی 1» حائز رتبه دوم و در مجموع با کسب امتیاز 727.25 از 1000 حائر رتبه دوم تیمی شود. همچنین در این دوره از مسابقات سید عرفان رضوی، معاون اداره حسابداری کل بانک دی، نیز موفق به کسب رتبه 3 در میان 140 شرکت کننده حاضر در المپیاد شد. 
در این دوره از مسابقات سید عرفان رضوی، محمد پرویزی، رسول سعیدی، رامین قاسمی، ایمان رضایی، نازنین میرزایی، فاطمه حاجی لو، مهدیه محبی، فاطمه عصاری و مرجان غلامی اعضای تیم المپیاد بانک دی را تشکیل داده بودند.
همچنین محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی، نیز در پیامی این موفقیت را به اعضای تیم المپیاد و همکاران خانواده ارزش آفرین دی تبریک گفت.

نام:
ایمیل:
* نظر: