کد خبر: ۴۹۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲
اعلام فهرست بزرگترین شرکت های بورسی در ایران
اسامی بزرگترین شرکت‌های بورسی و فرابورسی از نظر تعداد سهامدار تا پایان تیر امسال معرفی شدند.
غولهای تالار شیشه ای معرفی شدند
اسامی بزرگترین شرکت‌های بورسی و فرابورسی از نظر تعداد سهامدار تا پایان تیر امسال معرفی شدند.
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) اسامی بزرگترین شرکت‌های بورسی و فرابورسی از نظر تعداد سهامدار را معرفی کرد که بر این اساس سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران با 240 هزار و 15 سهامدار در پایان تیر 96 در صدر بزرگترین شرکت بورسی از نظر تعداد سهامدار ایستاد و ایران خودرو با 145 هزار و 667 سهامدار و توسعه معادن روی ایران با 124 هزار و 541 سهامدار در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.
همچنین شرکت‌های سرمایه‌گذاری نور کوثر ایرانیان، سرمایه‌گذاری صنعت نفت، سایپا، بانک انصار، توسعه صنایع بهشهر، سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی و سیمان فارس و خوزستان در مکان‌های سوم تا دهم بزرگترین شرکت‌های بورسی از نظر تعداد سهامدار هستند.
بر اساس این گزارش، مؤسسه اعتباری کوثر مرکزی با  483 هزار و 528 سهامدار در صدر بزرگترین شرکت‌های فرابورسی از نظر تعداد سهامدار قرار دارد و بانک سرمایه  با 302هزار و 742 سهامدار و بانک دی با 181 هزار و 109 سهامدار در رده‌های بعدی قرار گرفتند.
بانک مهر اقتصاد، بانک قوامین، سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان، سرمایه‌گذاری کشاورزی ایران، بانک حکمت ایرانیان، صنایع پتروشیمی زنجان، و پتروشیمی گلستان نیز در مکان‌های سوم تا دهم فهرست برترین شرکت‌های فرابورسی از لحاظ تعداد سهامدار ایستادند.


نام:
ایمیل:
* نظر: